Alla inlägg den 2 maj 2009

Av emma - 2 maj 2009 13:42

vaknade 7 imorse, somnade om och gick upp halv11

kollade camprock

innan jag gick ut och sola, och lyckades somna igen, så nu har jag nyss vaknat (Y) så jag känner mig ganska utvilad, eller kanske inte.  

Nu ska jag återvända ut i solen, (hh

*

oscarsundström.

Lycka för mig, är att ha dig.
mitt hjärta värker när jag känner saknaden efter dig, och den saknaden känner jag så fort du inte är hos mig.
jag älskar att bara få stå bredvid dig, att känna din närvaro och höra dina andetag, jag älskar att skratta med dig, att få hålla dig i handen, och att få stå och hålla om dig, jag älskar verkligen allt som finns med dig. 
& det känns så jävla rätt med dig, det finns ingen jag hellre vill ha.
Jag kan inte få dig ur mitt huvud, för där finns du jämt, alla timmar på dygnet.
och varje gång jag ser dig så faller jag för dig på nytt.
jag kan inte finna ord för hur mycket jag älskar dig.
hjärtat, du är vad jag kallar äkta kärlek.

/emmaolsson.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards