Alla inlägg under maj 2011

Av emma - 31 maj 2011 20:43

Sitter i min ensamhet, för att om och om säga ''jag måste på pip, jag måste på pip''

Galet

 


Av emma - 31 maj 2011 20:20

  

Hatar att vara inne i vill-ha-allt-perioder

Har ångest, och kan knappt sova om nätterna

sjukt!

Av emma - 31 maj 2011 19:42

Det som inte dödar, gör dig bara starkare.

Finns nog inget citat jag känt igen mig så mycket i, som just det.

Under det här året har jag redan fått upp ögonen för hur snabbt allt kan ändras, på bara en sekund. Man hinner knappt blinka, förens man tappar greppet.

Finns dagar jag inte orkar fejka, då jag inte orkar vara den glada tjejen som jag är egentligen.

Men att gå igenom saker man aldrig för en sekund trodde att man skulle behöva göra, tar på krafterna.

Man tror inte att livet kan göra så snabba vändningar, eller jag har aldrig trott det, förens nu.

Känns helt idiotiskt att säga att jag är glad att allt det här hänt mig och mina nära, men det är nästan så det är. Med tanke på att jag nu  vet vad jag klarar av, och hur stark jag faktiskt är. Tänker inte kolla över axeln en gång till, ingen idé att hänga upp sig, för det finns ingenting jag kan göra för att få det ogjort, fast jag önskar att jag kunde det mest av allt i hela världen.

Fall down seven times, stand up eight.

Av emma - 31 maj 2011 19:40

See my book is filled with so many pages of your memory

Let's finish the story, a never ending story

Av emma - 31 maj 2011 19:18

Ska bli mina

 

Av emma - 31 maj 2011 18:02

Hade bara en lektion idag, och slutade runt 12!

Drog ner på stan och kikade, kärade ner mig i 90% av allt jag kollade på. Och har aldrig haft en sån ångest i mitt liv, satte mig sen med Johan nere vid pråmen och käkade b&j, (gör det aldrig med plastsked, går inge vidare) innan vi drog hem! Bra dag


   



Av emma - 30 maj 2011 20:09

Kan säga att jag skrattade mig igenom det förra inlägget, jisses hur två människor kan vara så jäkla sjuka tillsammans. Förstår inte, men det har jag ju aldrig gjort heller iförsig.

Har nu genomfört alla planer jag hade under dagen, och ska strax hoppa in i duschen. fattar inte varför man skriver ''hoppa'' så därför måste jag verkligen HOPPA in.

Har nu börjat nedräkningen tills jag får träffa min andra halva igen!

6

      


Av emma - 30 maj 2011 20:05

 

Emma Olsson

Okej, den här tjejen har jag otroligt många minnen det.
kände bara för att skriva om henne för att hon är en sån otroligt bra vän och en sån otroligt snygg tjej. Hon är superbra, och hon betyder väldigt väldigt mycket för mig.
Vi började i samma klass in förskolan, vi var jätte bra kompisar då, men från att vi gick i kanske 4:an, så var vi oslagbara. helan och halvan you know. efter som jag hade kortklippt hår och bodde i min eminem hoodie, så brukade emma kalla mig för Jens, haha och låtsades att jag var en kille :D
en annan gång hade emma sett på "jag vet vad du gjorde förra sommaren" utan att hon fick. vi var ju små och liv rädda för allting, scar i lejonkungen var ju hur creepy som helst.
så satt hon och berättade om den där filmen för mig, och vi var ensamma hemma.
vi blev livrädda, för plötsligt hörde vi ngt konstigt ljud, sprang upp för trappen och mot mitt rum. hahah. problemet var att båda skulle springa igenom dörren precis samtidigt, och fastnade. vi ramlade och låg och skrattade på golvet i kanske 5- 10 minuter, sen kom vi på att vi var rädda igen, och sprang och gömde oss i min säng.
eller som en annan gång, mitt i sommarn, när vi längtade otroligt mycket till julen och till snön, så vi letade upp en pulka, och åkte pulka ner för min trapp. tro mig när jag säger att vi bokstavligt talat höll på att slå ihjäl oss! haha.
eller när en annan kompis till oss skulle åka till afrika, och vi verkligen hade bestämt oss att vara brunare än den personen på skolavslutningen. jisses. vi låg på hennes studsmatta och stekte heeela dagarna, långt in på kvällen när det egentligen inte fanns ngn sol, bara för att vi skulle bli bruna. vi verkligen pressade, och svettades sönder. men gissa vad? Vi blev brunare.
jämför forshaga och afrika liksom? vart borde man bli brunast? :D
eller alla gånger vi har plockat blåbär, eller gått på stan och köpt precis vad som helst bara för att det var snyggt att gå med många kassar. haha, så himla fula saker köpte vi.
eller våra jeans väskor med pärlor på som vi gjorde i sööjden, dom var verkligen groteska.
och när min försvann på bergvik på mellandags rean, och vi var jätte ledsna och frågade i varje affär om dom hade hittat den ! haha. eller när vi alltid hade likadana kläder, och du och dina beiga mocka byxor som du hade i tvåan, dom man kunde rita på? kommer du ihåg stumpan?
alla mini discon vi gick på, alla timmar vi gjorde oss i ordning, vi trodde vi va snygga, men gud nej.
På den tiden där våra föräldrar alltid tog förgivet att vi skulle sova över varje helg, vi behövde inte ens fråga om det var okej, dom bara visste, jaha då var det fredag, så ska emma och Jessie sova över. haha, och din pappas goda mat, alltid någon röra som han hade fixat i stekpannan, de var så jäkla gott kommer jag ihåg.
Sen började vi i sexan, och vi skulle välja kompisar till 7:an, och vi sa att vi skulle ta livet av oss om vi inte kom i samma klass, tillslut haha! och det gjorde vi, men vi slutade umgås helt.
vilket var väldigt synd, hur många gånger har vi setts under högstadiet egentligen?
nja, inte speciellt många va hjärtat? nae. inte förens nu, när vi har börjat umgåtts mycket igen.
jag trivs så bra med dig emma. vi har alltid så jävla roligt. det är helt sjukt.
jag har fattat nu hur mycket jag egentligen har saknat dig, för du är en sån otroligt bra person.
tack för att du finns hjärtat, jag skulle kunna skriva mycket fler minnen osv än det här, men det är förmodligen ganska jobbigt att läsa igenom haha !

jag älskar dig mens emma, cpan och dampan forever

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards