Alla inlägg under april 2009

Av emma - 30 april 2009 15:33

sskola, så sjuuuuukt trött ! sitter här och dricker kaffe för att möjligtvis kunna bli lite pigg.

fick såndär äcklig ''detvärstajagvartmedom'' kramp i förrgår igen, och jag kan förfan inte gå normalt nu ;s

tränade iaf i wåxnäs igår, efter det blev det bergvik med mammi till typ 9 , köpte en bikini, solglasögon, tröja, snoddar & present till älskling :)

Ida kommer hit om en timme typ nu, sen blire brasan med adam&älskling ikväll , görbra (y)

& JAG SAKNAR BÄSTATHORRE, BLI FRISK NUNUNU !

hade gött, för det ska jag !

/emmaolsson.


Av emma - 28 april 2009 16:18

5 underbara månader med dig idag älskling !

du är allt, och min kärlek till dig blir bara större och större efter varje dag som går. <3

*

ganska go dag i skolan idag iaf, nu ska jag åka och träna !

har ont i halsen och shit men det kan gå (:

saknar min ida också, BLIFRISK !

& jag vill färga håret, seriööst jag får panik! färgen skulle hålla i 6 veckor, och den har hållt i 4 månader ;o

taaake care /emmaolsson.


Av emma - 27 april 2009 17:23

blev skola idag, så äckligt trött är jag, med huvudvärk och bajsont i magen , göörbra(y)

gött att inte gå en hel skolvecka denhär veckan heller iallafall (a)

och ännu mer gött äre att jag fick mina 1500 förut.

sitter och kollar runt efter kläder att ha på skolavslutningen och lite sånt nu, ska till stan med bv nån dag framöver och shoppa de tänkte vi. (h)

letar även stavfel i min svenskauppsats, som jag kan lämna in imorgon.

Jag ska faktiskt ta tag i skolan nu på riktigt, måste höja betygen ;o

http://www.youtube.com/watch?v=Vo_0UXRY_rY

dagenslåt!

hade /emmaolsson.



Av emma - 26 april 2009 19:58

Hemma nu, med feber & allt. Får se om jag orkar skola imorgon, har 3 tjocktröjor på mig och ändå hackar jag tänder , bra(y)

helgen har varit super !

mina topp 3 eller 4 fåre bli

* jag&fia smet in i killarnas bastu, & där fick vi se en massa nakna gubbar . usch säger jag bara

* hisshelvete

* nyckeln åt fel håll

* när alexander skulle sova i vårt rum, och anna dampa loss.

lyckad helg !

nu ska jag sova, är så jävla sleeeteeeen !

take care/e.

Av emma - 23 april 2009 10:16

stannade somsagt hemma hela dagen idag istället, vakna halv10.

Nu ska jag packa färdigt allt.

 *

15 år, grattis älskling !

for you ther no replacement.

I'm lost withouth you.

you're all i want,

you're all i need,

you're everything.

<3


Av emma - 22 april 2009 19:24

tränat nu - backe, sjukt jobbigt men jag hade mycket bättre tider i alla lopp från förra veckan (y)

utvecklingssamtalet gick bra, kändes lite kul att ha det hemma xd

och christer är så söt, så jag fick ta ledigt hela dagen imorgon om jag ville och så klart tog jag den chansen - SOVMORGON !

& emma som är så jävla bäst i världen på att packa, har knappt börjat ehe -.-  ska gå å ringa bv nu , måste se så att jag får med mig allt (y)

hoppas på en görbra helg nu också, hoppas att rumskompisarna blir bra och allt !  bussen går iallafall från kil klockan ett.

tillbaks till packandet.

puussss


Av emma - 22 april 2009 13:46

en lektion, sen gymnasieforum

kollade lite på sammedia, natur, & infokomp typ

natur kan jag verkligen stryka från listan trorja, bara en massa matte & no usch. Träffade Isabelle & Anton där också ! (:

sen slutade vi ett (h)

dagen nu:

packa

städa

christer kommer hit och har utvecklingssamtal

backträning.

& imorgon åker vi ! (:

puussss

Av emma - 21 april 2009 18:31

ssskola.

dryg dag, jag tycker inte om tisdagar.

Har varit hos älskling idag också,

och åh vad jag älskar han ! (:

ska skriva klart min svenskaberättelse nu tänkte jag, sen blire dusch & andraavenyn. (y)

imorgon äre gymnasieforum, sen kommer christer hit på utvecklingssamtal, efter det backträning !

åker om 2 dagar nu ! ;d

http://www.youtube.com/watch?v=pV11oDLtlmc  

älskarden.

hadeeee /e.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards