Alla inlägg under februari 2011

Av emma - 20 februari 2011 19:41

Morgondagen !

skola

Va modell för mammas jobb

Möta upp jessica för att prata ikapp allt vi missat över en kaffe !

raka bena, peela kroppen och allt såntdär

packa klart

få undan det mesta av pluggandet

träffa oscar

 

Så hinner inte blogga mer innan jag flyger iväg till andra sidan av jordklotet, skriver om tre veckor igen! Ha det bra !

kramis

värme

  

 

 

Av emma - 20 februari 2011 14:03

Åkte till mormor igår somsagt och firade henne och min morbro. Åt hemlagad pizza, och blåbärspaj i stora lass. Satt även i en timme och kollade på den där bebisen med de goa skrattet på youtube, min tvååriga kusin höll på att kikna av skratt! Efter det åkte jag hem och gjorde mig iordning, innan jag gick ner och mötte johan. köpte med oss massa gott på Ica, innan vi gick till vp och beställde pizza för andra gången. Gick hem till honom käka, och myste ner oss framför anakonda och hajen. haha .. ! Såg såklart erics bidrag också, och som jag sa .. jag grät ! Efter det mötte jag upp Oscar, och vi åkte hit och somna.

Idag vaknade vi runt 10, låg kvar till halv 12 ungefär. Sen har vi åkt skridskor och myst ute i solen hela förmiddagen, och nu tänker jag stoppa något i magen!

  

Av emma - 19 februari 2011 10:29

Nyss druckit ur min andra kopp med varm oboy, och nu ska jag hoppa in i duschen. Eller krypa in i duschen ?

Sen ska jag iväg till Mormor för att fira henne, och min morbror eftersom att dom fyller år medans vi är borta!

Kvällen spenderas för sista gången på tre veckor med min bästa vän!

 

Jag vet ju någon som kommer sitta en decimeter fårn tvrutan ikväll och grina !

  

Av emma - 19 februari 2011 09:37

Idag mår jag som jag förtjänar !

stressigaste dagen igår, åkte hem efter skolan gjorde mig iordning och fixade allt på en timme. Innan jag tog bussen in till stan igen, gick på tåget tillsammans med Annie, sandra, matilda, amanda, & sanna! Åkte upp till sunne, käka på sibylla innan vi började vandringen bort till kolsnäs. Där vi skakade rumpa 4 timmar i sträck, mina fötter blödde nästan i klackskorna efter det. Idag mår dom inte heller så bra kan jag ju säga, plus att jag har fått skitont i halsen och en BIG förkyldning på det. olämpligaste läget, då jag åker till Thailand på Tisdag.

Men kvällen var galen!

 

  

 

Av emma - 17 februari 2011 17:56

Det slutar alltid med att man får en lucka ledig, när man säger att man inte ska blogga.

Sitter med en glass i högsta hugg och myser med min kanin, inte ofta det händer inte. gosi!

Tänkte skriva lite historia, innan Oscar kommer också.

  

Igår tog jag en fika i stan med johan efter skolan, tog bussen hem till mig. Tog kort, spelade guitar hero, och åt choklad innan vi åkte till boxningen.

 

Helgen är fortfarande ganska öppen, vet bara att den ska fyllas med skridskor, och amanda, sandra, johan, & oscar !

 

världens absolut bästa vän!

    

 

Av emma - 15 februari 2011 17:55

  

Gos, kommer typ dö utan dig i tre veckor.


Imorgon blir det fika med johan, boxning efter det.

På Torsdag tänkte jag köra ett spinningpass, på Fredag blir det zumba med Felicia, resten av helgen är ganska öppen. Men tänker ta vara på tiden, så vi kanske hörs om en vecka innan jag åker !

Av emma - 14 februari 2011 18:27

Den osminkade sanningen


  

Av emma - 14 februari 2011 14:25

Lördagen blev inte riktigt som planerad, spenderade den tillsammans med gamla åttan gänget istället. Sov hos Oscar på natten också. Igår vaknade jag hos honom, var kvar där innan jag åkte hem och hoppade från garagetaket med elina och hade mig. Boxades med Johan på kvällen.

Nu ska jag städa och greja, för att sedan invänta pojkvännen!

 

Blandade känslor.

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards