Alla inlägg under januari 2009

Av emma - 31 januari 2009 12:20

älskling åkte hem typ halv1 inatt, somnade typ 2 så är sådär lite lagom tröttt. Har nyss bakat kladdkaka också , Coffe&Jenny kom nyss hit, snart ska jag packa och åka in till stan, gör idasyster sällskap inatt för hon är alone hemma :) imorgon blire att gå till wåxnäs och hämta bästa, vidare till stan för att se ''i taket lyser stjärnorna'' blir feeeddtbra de ! ;dd

hare bra, för det ska jag !

puussss


Av emma - 30 januari 2009 17:23

ssskolan, stod i cafeterian i 2 timmar , efter skolan kom pappi och hämtade mig så blåste vi iväg direkt till stan, köpte massa vitamin&mineral tabletter ;o sen åkte vi till kiropraktorn (träffade fia där också, lite komiskt haha) och han knäckte bäckene och bröstryggen å allt på mig , fick ligga ner i bilen hela vägen hem hade typ asont , men det är typ bättre nu, men jag får INTE träna på Söndag fan jag dööer :-(  aaaja, tränade längd med per igår iaf och det gick brabra ! (y)

blir älskling ikväll iaf , myys <3

i hate this part.


puussss

Av emma - 29 januari 2009 16:04

ooh imorgon äre freedag, jag ska till kiropraktorn, och om han hittar något som är fel då kommer han att knäcka till det direkt (nervös) !

är så sjukt jävla trött också ! åååh jag dör.

träna snart blir också, längd med per tooday !

får nog ta en omstart på mitt nyttiga liv nu också , hahamjjjoo (a)

jag vill till sääälen, nu ! (y)



Av emma - 29 januari 2009 16:04

ooh imorgon äre freedag, jag ska till kiropraktorn, och om han hittar något som är fel då kommer han att knäcka till det direkt (nervös) !

är så sjukt jävla trött också ! åååh jag dör.

träna snart blir också, längd med per tooday !

får nog ta en omstart på mitt nyttiga liv nu också , hahamjjjoo (a)

jag vill till sääälen, nu ! (y)



Av emma - 28 januari 2009 16:13

ingen kortonsdag idag, nejnej. Blir nästa vecka! Gjorde so-provet idag iaf, gick rätt bra trorja (y) jag&silje är lätt bäst på volleyboll också, riiight ? hahamjooo.

fick tbx engelskan igår också, VG hade jag där igen, åh. :(

blev ingen träning i kstad idag heller, tränade hemma & garanterad träningsvärk blire imorn iaf ! herregud, ett riktigt styrkepass på maskinerna, plus spänst och jogg , aaaja göttdä problemet är bara hur jag ska komma ur sängen imorn men det tar vi då !

Längd med Per imorn , måstes ;o

& två månader med älskling idag , bäst ärhan :)

nu sitter jag här tröttåsliten, & håller tummarna på att anna får åka med oss till sälen, det är ju ett ganska bra tag dit men vi kan börja hoppas nu iaf ! skulle vara så jävla sköjjj ;d  ska duscha nu, sen blire tv för min del !


Av emma - 26 januari 2009 12:19

låg & kolla på sex and the city hela kvällen igår (y)

sen har jag drömt värsta mardrömmen helanatten, döläskigt !

så jag har inte sovit så värst mycke inatt, studiedag idag iaf, blir att plugga so den större delen av dagen. Sen måste jag prata med mamma , om jag ska följa med bästaanna till sälen, måste erkänna att det skulle vara så otroligt kul, men aja vi får se hur de blir !

nu ska jag sitta här & kika på lite saker som gärna vill fylla min garderob, (y)

*

jag är rädd, rädd för att inte ha kvar dig i slutet av dagen.

Av emma - 25 januari 2009 20:25

vaknade halv nio, åkte in till hallen tio sprang 60 och det gick åthelvete , sen åkte jag & pappa till stadium och köpte nya joggingskor till mig , thanks! sen åkte jag tillbaka, träffa bästaida därdå ;d hoppade längd och kom 3a , nööjd med det iaf :) äntligen börjar längderna komma igen ! gott. grattis till alla andra också , ni är grymma ! :)

Nu ska jag lätt sova iaf, fast jag borde plugga men jaaaoo , studiedag imorrn (y)

Av emma - 24 januari 2009 21:15

har nyss kommit hem nu , åkte in till hallen , jag träffade bästaanna , värmde upp å allt sen sprang vi 200 , blev 4a av 35 jag är faktiskt nöjd, eftersom att jag har två saker att skylla på

* jag är skadad

* jag är halvsjuk

jaooo , får se om jag får feber inatt ;o men det ska jag inte få , för imorgon skade gå bra ! ;d

har nyss vart i deje , hämtade min sjuka syster hos min sjuka kusin som låg och va sjuka tsm haha

nu ska jag se film med mammi , puuusss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards