Alla inlägg under januari 2009

Av emma - 13 januari 2009 15:46

kom hem typ nyss , dryg dag.

nu sitter jag här & försöker skriva lite på min uppsats , ska va klar till vecka 8 så jag har ju inte direkt brottom. men jaaaoo, jag är såhär extreemt trött , & har halsbränna ! uuschpådet.

men trääna blir snart , fetttgöött (yy)

Av emma - 12 januari 2009 19:43

 men gud bilken bloggerska jag är alltså , det rullar ju på fint dethär (y)

nu har älskling åkt hem , intekul alltså. kollade på jimmy neutron hallllåååh ! (fast det fick jag inte säga, men låtsas som att ni inte vet om det!) & lira GH såklart , vem är bäääst då ? (aaaaaa) lalala .

nu ska jag se på SEX AND THE CITY , förde e bäääst !

sen blire duusch , träna glosor å soova !

puuusss

Av emma - 12 januari 2009 16:27

skola idagrå , vääärdelööst ! är redan skoltrött , bradäär (y)

nu sitter jag här å typ dör snart , väntar på älskling som är å klipper sig , men han kommer nog snart ;d

& jag längtar tills träningen imorrn , because my sunshine is there ! wiiiiehiie , är typ övertrött också . jaja ,

se fram emot:

västerås på fredag - söndag ,

sen stockholm måndag - tisdag , blir bästbästbäst !

Av emma - 11 januari 2009 13:01

fan. inte mycket är bra nu alltså alla tankar hit å dit.

jag fick en dag , denna dag ! att bestämma mig . shit

hur fan ska jag klara mig utan det ?

men ändå varför ska jag lägga ner all tid, när det ändå inte gör någon nytta ?

*

blir iaf att slappa hela dagen , har städat mitt rum nu på morgonen , ut med alla tomtar å grejjer !

ganska kul vare att ta en hammare & slå sönder pepparkakshuset också (y)

haha och sen ett stort lycka till , till folket som tävlar i örebro idag ! ;d

& jag måste tillägga att det nya året har börjat perfekt ,

jag har nu bestämt mig för att bli nyttig , lite på tiden lix ?

anna & ida har jag som stöd också haha, tack tjejer vi klarar't !

inge godis, cocacola eller kakor , assåe det är ganska hårt kan jag lova !

sen har jag inte petat på naglarna på typ en månad , så dom är väldigt långa för en gångs skull ?

ibland är jag så bra.

puussss




Av emma - 10 januari 2009 19:43

tävling i örebro today !

bläbanor

bläträningsvärk

blähuvudvärk .

dålig dag !

tar nya tag nästa helg (y)

men idag fick jag iaf träffa folket igen , framför allt annaallrabästabirgersson ! <3

nu ska jag dryga framför tven , kvällenlång . irenehuss vi gillert (y)

ha en bra kväll alla , puusss


Av emma - 9 januari 2009 19:17

braaadag !

cyklade till skolan , hade typ aerobics första timmen , ganska kul (y)

efter skolan cyklade jag hem till älskling , och var hos han en stund.

cyklade hem sen och gjorde mig iordning sen sprang jag som en dåre ner till bussen (menjaghannjaghann) när jag kliver på bussen sitter sötnosen isabelle där också , henne har jag inte träffat på åår ;o så det va kul , satt å snackade med henne hela vägen. sen mötte jag upp bästaida på filmstadion , vi satt där och såg på nya wallander med våra russinpaket , bradär (y) tack för kvällen min solstråle , du är guldvärd <3

puuusss

Av emma - 8 januari 2009 16:18

har skaffat blogg mitt i allt nu också :)

skolan började idag , efter det otroligt härliga jullovet , det bästa lovet någonsin vare kan jag lova ! & nu ska jag kila, träning blir ! (yy)

haräää gööttt !


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards