Alla inlägg under mars 2009

Av emma - 22 mars 2009 18:04

Det började med att Anna kom hit i Onsdags, då gick vi ner till Felicia & vidare till hallen, dit kom älskling också ! kollade matchen sen skulle anna ha godis såklart så då fick vi springa till coop (y)

sen gick vi hem därifrån, & blev nästan våldtagna av en gubbe med pall ! (höhöh)

var i sälen typ 10 på torsdagen, underbaaaart !

bra dagar, extemt kul vare igår, jääävlar va damp alla hade !  & sen var vi ute och åt så skulle vi gå hem, nerför en backe och mina skor var hur glidiga som helst, så jag börjar springa ner för dendär jävla backen med mina jävla skor samtidigt som det kommer en gubbe, så ifarten får jag ta tag i hans rygg för att inte ramla, trorni jag skrattttta eller ?  ahfan !

hahahha gud va pinsamt xd ramla mer utanför backen än i den iaf !

nu åkte anna för en stund sen, ska se onetreehill nu 

hejdå-



Av emma - 18 mars 2009 14:21

okej, dethär blir sista inlägget (a)

kom nyss hem från skolan, hade idrottslektionen å allt idag, sen vare information om gymnasiet, & sen en liten invigning av nya skolan så har inte jobbat något alls idag typ (y)

Ska städa iordning på mitt rum nu , & sen packa färdigt allt för jag är ju så extremt snabb påde, eller inte.

Sen ska jag va med Felicia, anna kommer hit ikväll också, då blire iallafall innebandymatch med felicia, henne & älskling.

aaja imooorgoon åkervi ! :D

hadeee gööttt, fördää ska jag !

/e.



Av emma - 17 mars 2009 16:39

Blir sista inlägget nu innan vi drar till sälen ! (y)

För imorgon ska jag va med Felicia & sen så kommer bv någongång imorgon kväll :) 

ska snart iväg & klippa mig nu, seriöst jag blir nervös ! ;o

sen måste jag ju verkligen packa, för det hinner jag ju inte imorgon !

ska ut & springa också, för det blir ingen träning på hela nästa vecka heller serni, jag ska tjäna pengar istället !

& idag skulle jag vart med älskling, men han har feber stackarn :( 

så nu kommer jag inte kunna va med han på döölänge ! ;o  usch.

men iaf säälen kommer bli så jäääävla bässst !

min familj & anna åker upp på torsdag morgon, sen är oliver & hans familj redan däruppe, så blir att träffa dom också !  kommer bli myyys (:

jag längtar sönder ! men bara en dag i skolan kvar nu, & den dör jag på förresten ! har skrattat så jävla mycke idag så jag fick panik för att det gjorde så ont i halsen , seriööst !  utvecklingsstördafredriklundberg. finns inget roligare att kolla på jag lovar !

take care  /e.

Av emma - 16 mars 2009 16:04

ssskola idag igendå, uusch jag döör påden nu !

men rätt kul vare idag iaf, (y)

tänkte va så duktig att plugga nu, och det hör ju verkligen inte till vanligheterna, jag får fan ta å skärpa till mig nu seriöst ;o

imorgon ska jag klippa mig också, kanske ska fundera ut hur jag vill ha det.

ska nog gå och ringa bv nu,

http://www.youtube.com/watch?v=OAiL_llGO1M 

you're all i want

you're all i need

you're my everything.

allt för mig /e.

Av emma - 15 mars 2009 16:04

blev stan med mami igår, fick ett par skidglasögon, överdragsbraller, 2 par jeanstights, en skjorta, underkläder, crafttröja åså :)

När vi kom hem från stan, stannade jag hos mormor och åt nybakade bullar tills ida kom, mötte henne vid Ica där vi köpte massa godis, sen gick vi hem till mig, kollade på melodifestivalen (fel låt vann) det skulle vart 1000miles, eller moving on. skitprogram !

Mamma: ja vi fick 12 !!!!

Emma: öh vilka vi ?

Mamma: jag & Måns !

haha ful ärhon xd

efter melodifestivalen såg vi på ''tillbaka till kärleken'' riktigt bra film !

Ida vad tänker du på om jag säger varannan ?  hahahhah !

Idag gick vi iaf upp halv9, åkte till Ica och hämtade hennes mobil som hon tappat där på golvet och som jag ringde till !

Ica: hej du har tappat din mobil här på Ica!

Emma:  jo jag vet.

haha , klant !  men iaf sen blåste vi iväg till stan, träning - sprint med ajjan, skönt att träna igen , blev en massa starter & 200m intervaller.

Sen liftade vi med johnnyholm hem (höhö)  gick till mormor, fixade solkort så gick vi och sola, sen hem, gjorde mat & satt och pratade om allt, & nu åkte hon nyss. Du är guld värd pärlan !

Nu ska jag hoppa in i duschen

take care /e.

Av emma - 14 mars 2009 10:45

När jag kom upp & skulle äta frukost förut satt mormor vid bordet, så jag satt och pratade med henne en stund.

Nu strax tror jag att mamma & jag drar in till bergvik, för att inhandla lite grejer som jag behöver till sälen (y)

& lite senare när vi kommer hem, så kommer bäästastethorre , jaoooo !

Då ska vi gå ch sola, och sen ikväll blire nog melodifestivalen , eftersom att jag kanske inte kan missa finalen ? (a)  jag är ju typ den mest ointresserade människan som finns när vi pratar om det programmet, det är ju bara uurk , men aaoow finalen ska ses (h) 

 tjocka oss med en masssssa godis blir också kan jag lova !  

Imorgon blire värmlandsträning  (:

http://www.youtube.com/watch?v=PTAvowi_urk

totalt såld på låten (igen)

allt för mig !  /e.


Av emma - 13 mars 2009 17:16

äntligenFredag !  woohohooh (:

sskolan först, dryyyygt som bare den.  Efter skolan cyklade jag & älskling hem till han iaf, & nu sitter jag här , ensam hemma också (y) fettbra  !

dricker mjölk, usch så gott ;o

längtar tills imorgon gör jag också då det blir att chill med bästastethorre , man kan ju inte annat än att älska den tjejen alltså ! bigheart.

Blir bara film & mys med familjen ikväll, skönt det också ibland :)

6dagar kvar nu bv ;d

haha dängde hela familjen i ''smart&snabb'' förut , fattar ni grejen eller ? hahah, film blir nu !

hadeee  /e.

Av emma - 12 mars 2009 15:16

jag hatar torsdagar !

dom är bara dryga.

har nog hällt mig 10 glas mjölk idag, jag ääääälskar halsbränna, verkligen !

väntar på att älskling ska sluta (som han gör om 2 minuter) för då ska jag cykla dit typ,  aaow .

alllt för mig  /e.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards