Alla inlägg den 5 mars 2009

Av emma - 5 mars 2009 17:38

sitter här (igen) , förvånad ? nej! pratade med bv i telefon förut också om typ massa ointressanta saker som vad vi ska ha på oss imorn ! haha

& frågainte hur det går med packningen för jag har inte ens börjat!

tröttnar aldrig på låten heller, så sjukt bra!

http://www.youtube.com/watch?v=yWsEJ510fzg

& nu sitter jag här alldeles ensam hemma, har nyss vart ute å sprungit ! & nu har jag nyss gjort mig det bästa som finns , nämligen färsk pasta med ostsås ! (a)  nejnu ska jag gå och ta halsbrännamesicin sen blire duusch , och göra ett nytt försök med packningen ! wiisshh me luuckkk (h)

& nu slipper ni mig hela fredalörda&sönda !

puusss /e.


Av emma - 5 mars 2009 13:08

tillbaka i skolan nurå, vilket känns okej ! flyttade in i den nya skolan idag, så har inte gjort något alls mer än gått runt och kollat i alla salar & jag lovar att jag inte kommer hitta rätt på ett bra tag ! men ja , fick underskåp nu också buuhuu :( och johan var inte så snäll att han ville byta bort sitt överskåp, men jag överlever nog (aa) slutade iallafall halv1 vilket var skönt, är otroligt trött eftersom att jag är van att sova lite längre nu på morgonen som jag började med under dom senaste tre dagarna, smart (i) kunde ju börjat första dagen på lovet men nejnej. Blir att packa idag för vi åker imorgon (yyyyyyyyy) det är mer än bra, så jävla bäst !

men yesss, hadeee /e.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards