Alla inlägg under april 2011

Av emma - 28 april 2011 21:46

Jag är kär i dig Emmaolsson för att jag älskar din personlighet, du har fin klädstil, du ÄR otroligt fin å du har jättebra humor ! Du får mig att må bra å vara glad bara genom att kolla på mig, å jag kan fortfarande inte låtsaas vara sur på dig, du känner mig bäst av alla på hela jorden, å det är läskigt att jag inte blir panikslagen av det, tvärtom, jag älskar allt du vet om mig.

Jag är kär i dig eftersom du är så söt i sättet, du fångade mig genom dina söta sms å dina leenden, du är den mysigaste jag vet, å jag vill bara va med dig dygnet runt frnån morgon till kväll, bvara sitta å hålla om dig å få känna att du är min. Jag mår dåligt när du inte är med mig, eller när du är med någon annan kille, för mig är alla andra killar ett hot förutom dom ja träffat eller känner, å det är bevis på att jag älskar dig så mkt, jag är sååå överbeskyddande, jag behöver inte låtsas vara cool eller hägtig med dig utan jag kan va så töntig som jag faktiskt är, jag älskar blicken du ger mig när jag vill se på en blodig actionfilm istället för "what happens in vegas" jag älskar när du tar på mig, håller om mig, rör i mig, pratar med mig , smsar mig , ser på mig eller att jag ser dig.



Det känns i varje cell i kroppen, mitt hjärta slår så hårt att det gör ont i bröstet, och tårarna envisas hela tiden med att bränna bakom ögonlocken. Det känns.

Av emma - 28 april 2011 18:48

                

Har tappat tron på verkligheten. 

Tror inte på kärlek längre, jag tror inte på mänskligheten, jag tror ingenting. Allt är bara ett falskt spel.

Jag drömmer om att det finns någon som en dag ska bevisa motsatsen, men den drömmen har också spruckit, den finns inte för ingen är på riktigt.

Och jag tror att mitt i allt det här, har jag förlorat mig själv.                        

Av emma - 28 april 2011 18:43

  

Spenderade några timmar med Johan efter jobbet igår, och kvällen tillbringade jag med oscar.


Imorgon ska jag jobba igen, efter det ska jag möta upp Jessica och Ida, för att inhandla allt inför Valborg.

Jessica sover här också, mysigt!

& på valborg ska jag ha så jäkla kul.

Jag tänker bli stark nu, du ska inte få ligga steget före. Inte länge till!

Av emma - 27 april 2011 18:49

Jag vill spy tills jag inte längre kan, jag vill gråta tills det inte går längre, jag vill skrika tills rösten sviker. För allt sviker ändå, och jag vill inte mer.

Jag orkar inte.

Av emma - 27 april 2011 16:11

jobb - ödet - marrängswisch - oscar

Av emma - 26 april 2011 19:54

Har fastnat framför avatar, jag har aldrig orkat kolla klart på den. Jag har orkat koncentrera mig i max tio minuter, men nu har jag kollat utan en enda paus i två timmar. Kan nästan säga att det är min nya favorit, och att den slår titanic. wow

Kom på mig själv, med att ha petat av alla mina naglar, med att spärra upp ögonen stora som femkronor, och följa med med huvudet i varje rörelse. fint

 

Upp och jobba imorn vid 6, och efter det ska jag umgås med oscar!

 

 

 

Av emma - 26 april 2011 14:13

Finns nog ingen i världen som är äckligare än mig just nu, har inte duschat på tre dagar, och det säger rätt mycket

Bäst jag börjar med min ta-hand-om-mig-själv-dag

Så att jag är redo att möta världen imorgon, yes!

 

 

Av emma - 25 april 2011 22:11

Keep on dancing till the world ends

 

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards