Alla inlägg den 18 april 2011

Av emma - 18 april 2011 19:18

Sommarens mysigaste kväll, med världen mysigaste vän


Saknar att va totalt jävla fläng med dig

            


Av emma - 18 april 2011 16:37

Jag drömmer om att någon ska komma, komma och ta mig med storm, överväldiga mig med känslor som gör att jag glömmer dig.

För det är med så blandade känslor jag går igenom den här perioden, perioden jag bävade för varje dag jag hade med dig.

Jag saknar de där pussarna jag gav dig så fort jag såg dig, de två rycken i handen, som bara du och jag vet om, rycken om betyder världen. Jag saknar att stanna upp vid varenda Kbrunn för att kyssa dig.

Sen hatar jag folk som säger att jag ska kämpa för dig, för hur gör man? Det funkar ju inte så, det gör det inte.

Allt runt omkring bara snurrar, jag vill spy tills jag inte kan längre, jag vill gråta tills jag inte kan det längre, jag vill skrika tills rösten sviker, för jag orkar inte mer. Jag vill inte.

Av emma - 18 april 2011 16:25

Mötte Oscar igår, låg nere vid älven på en stock och kliade varann på ryggen, innan vi cykla hem och käka chips. Satt inte så fint i magen på träningen sen kan jag säga..

 

Slutade 11 idag, men jag och Annie satt kvar ute i solen och läste på median, innan vi gick och åt. Satt sedan kvar med Robin i en timme, och pratade om alla konstiga funderingar som snurrar runt i huvudet.

Tog bussen in till stan sen där jag mötte upp jessica, och vi har bara chillat ute i solen hela eftermiddagen.

Nu har jag gjort en stor kopp kaffe, tänkte städa upp på mitt rum och ha en riktig ta-hand-om-mig-själv-kväll !

 

satt och kollade igenom gamla sommarbilder också, första bilden är från 2009 och andra 2010, hjälp

   

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards