Alla inlägg under mars 2011

Av emma - 29 mars 2011 19:06

 

Jag har gått och kärat ner mig, skulle göra vad som helst för att få den men har man några pengar ? NEJ.

Blir så lack.

Av emma - 29 mars 2011 18:50

Nu är jag hemkommen, Malin klippte mig, och efter det tog vi oss en fika.

Mötte upp johan på stan efter det, och tog bussen hem.

Skrev klart Engelskan, och nu har jag nyss varit nere och solat!

 

Imorgon ska jag leta vårjacka med oscar, och sen ska vi slå våra ''kloka huvuden ihop'' som inte är så kloka, och plugga matte! Boxning efter det

På Torsdag ska jag träffa Ida, för fan va jag har saknat henne!

På Fredag ska jag och jessica ha en såndär ''emma och jessica kväll'' som vi alltid hade förr.

& på Lördag ska jag på ukm med oscar !

Bra vecka med andra ord, ingen dator för min del gött!

 

 

Av emma - 29 mars 2011 13:11

Gråt inte för att det är över, le för att det faktiskt hände.

 

 

Av emma - 29 mars 2011 12:10

Jag har alltid panik innan jag ska iväg och klippa mig, för jag vet att jag alltid får klippa av en decimeter och då sitter jag där och grinar ihjäl mig igen. Jaja

 

Det ryser i mig, världens två bästa låtar tror jag, iallafall idag !

Av emma - 28 mars 2011 19:01

Hur kunde jag lura mig själv så, hur kunde jag låta det hända?

Vad hade jag tänkt mig egentligen, man glömmer inte bara någon efter så lång tid, man går inte vidare det går inte.

Hur kunde allt bli så fel? Vi skulle se världen tillsammans, vi skulle göra allt, vi skulle ge allt vi hade.

Men för många svek, för mycket tjaffs om så jävla onödiga saker, suger energi. Det är sånt man ligger och ångrar när allt ändå är försent. Eller man, som JAG alltid ligger och ångrar när det är försent, när ingenting spelar någon roll längre.

Jag har inte ens hunnit blinka, för exakt en vecka sedan låg vi i varandras armar och viskade allt detdär som räcker då, som förklarar allt, som gör att det var du och jag emot världen. Ingenting skulle ju någonsin komma emellan, men det gjorde det. Det gör det alltid, och nu är det försent!

Jag har aldrig trott på att allt har ett slut, förens nu.

Allt har ett slut, och det här var vårat.

Av emma - 28 mars 2011 16:46

 

Min nya älskling!


Av emma - 28 mars 2011 15:29

Ett datum som betydde så mycket förut, betyder inte ett skit längre.

2 år och 4 månader hade det varit idag

Av emma - 28 mars 2011 15:12

Var med Johan innan jag åkte till Deje och hade en mysig kväll/natt med mina fina i lördags, igår gick jag av bussen vid oscar och spenderade resten av dagen med honom.

Slutade skolan klockan 11 idag, och sen dess har jag vart inne på telia och beställt en Iphone 4, eftersom att min andra mobil la av igår, och köpt godis som jag ska ha till läxhögen.

Imorgon är jag ledig, hur gött ?!

har beställt klipptid så det ska jag fixa, sen sola, plugga, och va med oscar GR8!

 

     

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards