Alla inlägg under mars 2011

Av emma - 26 mars 2011 15:44

Falla till botten, slå sig hårt, men alltid komma igen. YES!

 

Tänker inte tänka så mycket den här veckan, utan fylla den med en massa underbar tid med mina fina vänner!

Åker till Sandra, med Amanda ikväll och sover där iallafall!

 

     

Av emma - 26 mars 2011 15:36

Varför känns allting plötsligt inte lika bra?

Eller vad hade jag egentligen tänkt mig, hade jag tänkt mig att jag skulle springa runt som på moln och vara skitglad? Nej det hade jag fan inte, men det är inte så hemskt som jag trodde ändå.

Bara att acceptera att man inte kan tvinga känslorna att finnas där, fast att jag  faktiskt önskade att man kunde det.

Av emma - 24 mars 2011 19:55

Jag kanske inte är stark imorgon, men idag är jag det och det räcker för mig.

Av emma - 24 mars 2011 18:02

Våran tid var underbar, men allting får ett slut och det här var vårat!

28/11 - 08  - 24/3 - 11

 

jag älskar dig vännen, utan dig hade jag aldrig vuxit till den jag är idag.

 

 

gos

Av emma - 22 mars 2011 18:43

Vaknade upp bredvid min gos imorse, enda bra med denna dag dock!

pluggplugg&meraplugg står på schemat nu, om jag lyckas slita mig från datorn vill säga!

 

 

Av emma - 21 mars 2011 18:15

Finns ingen människa som jag har så kul med på jorden, som med min bästa vän.

Vilka kommer egentligen på att ge pantburkar till en fullgubbe, eller ringa upp ett randomnummer på en kiosk, eller vad sägs om att sätta upp anonslappar i killarnas omklädningsrum med ens mobilnummer och msn ?

Eller sabba sömnen för hundra andra människor på ett läger, sno glasflaskor med cola i, eller göra sönder fönster?

Vilka sitter på en bänk och sjunger snoppmätartävling högt som fan, eller badar när det haglar och åskar, vilka får för sig att skämma ut sin familj genom att ta en promenad med ansiktmask, hårinpackning och handdukar om inte vi ?

Du är världens bästa, du är precis så som en sann vän ska vara, precis! Fast det är fyra timmar emellan oss, och vi ses så sällan så är vi fortfarande så nära.

Du är min högra hand, min andra halva, och min allra bästa vän!

''som en cementvägg''

 

Av emma - 21 mars 2011 17:39

Slutade galet tidigt idag, runt halv 12 drog till donken efter många om och men eftersom att dom hade rea haha eller vad säger man ?

Drog runt på stan i nån timme också, och mamma kom hem med en skinnjacka till mig nyss. Är dock osäker på om jag vill ha den, men det är den enda som finns i min storlek i hela stan !

Har nyss suttit och grinat som en jävla idiot till sista avsnittet i onetreehill, helt sjukt att jag inte ens kunde andas tillslut.

Inväntar pojkvännen nu, han får hjälpa mig med min engelska eftersom att det inte alls är min starka sida !

 

Ungefär världens bästa gäng, fan va jag saknar er!  

Av emma - 20 mars 2011 20:40

Jag hatar när jag inte vet vad jag vill,

när jag inte vet vad som känns rätt och vad som känns fel.

& jag hatar att jag kommer på allt när det ändå är försent.

 

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards