Alla inlägg den 23 april 2011

Av emma - 23 april 2011 14:20

klar nu!

Får se vart vinden för mig under kvällen, imorgon kör jag och sandra på en meet halfway på cykelbanan mellan deje och forshaga för en picknik.

kvällen spenderas i deje hos kusinerna. nice

 

 

Tom

Av emma - 23 april 2011 13:02

Tom på ord, tom på känslor

Fylld av besvikelse, besvikelse för att inte ens de jag litade mest på i hela världen vågar stå för sanningen

Trött på att alla är så inihelvete falska, och går bakom ryggen på en så fort de har chansen.


 

Av emma - 23 april 2011 12:58

Startade dagen med en joggingtur tillsammans med Robin, som äntligen är hemma. Åt påskfrukost efter det, för att sedan starta äggjakten.

Nu har jag solat ute på terrassen i nån timme, och har fått världens fulaste bränna, men den får jag sola bort under veckan!

Ska göra mig iordning om en stund, för att sedan åka ner till mormor

Glad påsk på er!

 

     

Av emma - 23 april 2011 00:14

Det är jobbigt nu, och jag kan inte se när det kommer att bli lättare.

Du har varit min så länge, bara min. & nu plötsligt kan du bli vems som helst, och det gör ont. Det gör mer än ont.

Vi har jobbat ihop så fina minnen tillsammans, under den tiden vi hade.

Du gör mig fortfarande lycklig, samtidigt som du gör mig jävligt olycklig också.

Grattis på födelsedagen iallafall, glad att det ändå var just jag som var den första som fick krama om dig på tolvslaget.

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards