Alla inlägg under april 2011

Av emma - 18 april 2011 16:25

Mötte Oscar igår, låg nere vid älven på en stock och kliade varann på ryggen, innan vi cykla hem och käka chips. Satt inte så fint i magen på träningen sen kan jag säga..

 

Slutade 11 idag, men jag och Annie satt kvar ute i solen och läste på median, innan vi gick och åt. Satt sedan kvar med Robin i en timme, och pratade om alla konstiga funderingar som snurrar runt i huvudet.

Tog bussen in till stan sen där jag mötte upp jessica, och vi har bara chillat ute i solen hela eftermiddagen.

Nu har jag gjort en stor kopp kaffe, tänkte städa upp på mitt rum och ha en riktig ta-hand-om-mig-själv-kväll !

 

satt och kollade igenom gamla sommarbilder också, första bilden är från 2009 och andra 2010, hjälp

   

 

Av emma - 17 april 2011 13:12

Kan inte blunda för att det gör utför nu,

att jag struntar i vad som händer.

I've lost myself.

 

Mysig kväll med Sandra, tur att jag hade henne annars hade jag nog klättrar på väggarna.

Tänkte äta lite innan jag går ner på byn, möter nog upp oscar.

Boxning sen!

      

Av emma - 16 april 2011 18:24

jag kan inte skilja på, om jag vill vinna dig.

Jag kan inte skilja på om jag vill va med dig, och jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig. Men nån gång måste du förstå, att man inte gör såhär emot mig.

Av emma - 16 april 2011 17:43

When everything's made to be broken,
I just want you to know who I am.

 

 



Av emma - 16 april 2011 15:48

underbar dag ute i solen med min goding, träffade på lite grabbar, och det slutade med att johan skjutsade hem mig

 

         

Av emma - 16 april 2011 10:10

 

Klagar inte på dagens frukost iallafall.

Tänkte slänga på mig lite kläder, innan Jessica kommer hit, och då sticker vi ut i solen för en picknik med massa gott i fikakorgen!

Av emma - 15 april 2011 23:55

  

You make it real for me

Av emma - 15 april 2011 18:12

Mysig eftermiddag på stan med Ida efter skolan.

Systern från en annan mamma, hatar när folk säger så bara för att. Men för oss är det verkligen så, jag var med när tjejen föddes. Vi gjorde våran första semester utomlands tillsamman innan hon ens fyllt ett, då jag skulle fylla två. Vi hämtade henne på dagis varje fredag i fem år, och hennes familj bodde hos oss när deras hus brann ner. Vi har gjort allt tillsammans, så hon är en syster för mig, en lillasyster och det kommer hon alltid att vara! Så jag har all rätt till att säga så, eftersom att det ligger så mycket sanning i det.

Nu ska jag göra mig iordning innan jag cyklar ner och möter johan!

 

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards