Alla inlägg under april 2011

Av emma - 22 april 2011 19:48

 

Nu, nu börjar jag.

Nu ska jag ta tag i mig själv.

Av emma - 22 april 2011 18:07

Hemma efter två lyckade dagar med min bästa vän, tog bussen tidigt igår satte igång med snickersbaket direkt, tog en tur ner på stan, tog en massa kort och färgade hår, solade och avslutade kvällen med kinamat hemma hos ajjan, med linnea, rebecka, elin, och daniel! Kollade trassel, och myste järnet. Bra kväll!

Kom hem rätt sent, och imorse var båda två helt döda, slappardag idag!

Åkte till stan runt 3, och vidare till travet. Så nu är jag hemma, tänkte byta om och sminka mig lite innan Oscar kommer !

 

       

 

 

mys

Av emma - 20 april 2011 19:41

  


mys !

Ska packa iordning allt, och tagga inför imorgon!

Får se om jag sjukanmäler mig, och åker tidigare. skulle va nice


Av emma - 20 april 2011 08:39

  

I wanna be the face you see, when you close your eyes.

I wanna be the touch you need every single night.

I wanna be your fantasy, and maybe your reality, and everything between.

Av emma - 19 april 2011 19:14

jobbat sen jag kom hem, nu förtjänar jag en varm dusch och en hårinpackning!

Score, att jag glömt bort koden till mitt bakomatkort också när jag väl har pengar på det! Jag som hade tänkt att springa till närmaste automat imorn, och bränna upp dom. Fan :(

 

Imorgon ska jag jobba i några timmar, innan jag åker till johan på pannkakskalas, boxning efter det!

& på Torsdag kommer dagen jag längtat efter så länge, beger mig till karlskoga och träffar VÄRLDENS BÄSTA VÄN ! åh

 

 

Av emma - 19 april 2011 08:41

Var uppe i så god tid idag att jag till och med har bäddat sängen, och då kan jag säga er att det är i god tid, väldigt god.

Jobbigaste skoldagen på hela veckan väntar, och helst vill jag bara gå och lägga mig under det varma täcket igen.

 

Varje dag är en utmaning.

Jag vill bort, jag vill vara borta under en längre tid, och när jag återvänder vill jag att inget ska ha gått förlorat. Jag vill att allt ska vara precis som vanligt, som det var sist.

 

värme & ett äkta leende

 

Av emma - 18 april 2011 19:18

Sommarens mysigaste kväll, med världen mysigaste vän


Saknar att va totalt jävla fläng med dig

            


Av emma - 18 april 2011 16:37

Jag drömmer om att någon ska komma, komma och ta mig med storm, överväldiga mig med känslor som gör att jag glömmer dig.

För det är med så blandade känslor jag går igenom den här perioden, perioden jag bävade för varje dag jag hade med dig.

Jag saknar de där pussarna jag gav dig så fort jag såg dig, de två rycken i handen, som bara du och jag vet om, rycken om betyder världen. Jag saknar att stanna upp vid varenda Kbrunn för att kyssa dig.

Sen hatar jag folk som säger att jag ska kämpa för dig, för hur gör man? Det funkar ju inte så, det gör det inte.

Allt runt omkring bara snurrar, jag vill spy tills jag inte kan längre, jag vill gråta tills jag inte kan det längre, jag vill skrika tills rösten sviker, för jag orkar inte mer. Jag vill inte.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards