Alla inlägg den 4 mars 2009

Av emma - 4 mars 2009 21:11

så! äntligen färdig med hemstudierna !

skrev nyss klart min svenskauppsats, började om på hela den och blev klar på en timme, 1000 ord. ganska bra gjort tycker jag (a)

var hos Frida tidigare idag, vi gjorde tyskan & hemkunskapsbladet ! haha vilka dampbarn vi är, två dampbarn som är sämst på tyska också ! (aaaaa)

aaja, var ute å sprang förut också (h)

imorgon flyttar vi in i nya skolan! kan bli kul, så slutar vi antagligen tidigare också (y) blir hem å packa då, inte länge kvar nu mina kära vänner ! ;d  uuschsåkul.

ska sova nu snart är stentrött , pussheyyy

/e.


Av emma - 4 mars 2009 12:19

åh jag älskar verkligen den låten .

Onetreehill - knaark.

usshh, jag kan inte äta längre ! får typ kvälvningar och halsbränna så fort jag stoppar något i munnen.. intekul.

träningen igår var ju guld, jäävlar va vi skratta , åt . ? ja det var ju inte ens kul (aaa) hahah. puuuusss iaf*

ska snart gå till Frida, fixa tyskan å shit (: sen blire ingen träning idag, den får bli hemma istället, äta voltaren å masssa innan helgen kan jag ju lova att det blir ;o cpppppphööft.

men jag ska fan köra på tills jag går sönder. trotsallt sista tävlingen inomhus (?) aaaoooww,

 http://www.youtube.com/watch?v=ujkGAEh7wEc  meeeloooooove !

jag vill även ha kläderna ni ser på bilden.

allt föör mig /e.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards