Alla inlägg den 11 mars 2009

Av emma - 11 mars 2009 16:13

sskolan idag var kul!

på gympan blev vi indelade i 3 lag, så skulle man typ välja ut den snabbaste, den med bäst ballans och massa så tävlade vi emot varandra på olika stationer, vems lag vann då ?!  maha, mitt (a)

svenskan.  *jag sitter och förklarar vad hela min bok handlar om, för jag har inget att göra*   10 minuter senare.

j: Emma ? hade hon dött ?! 

haha kul. 

sen får alla hålla utkik på tven för MonaSahlin var ju på våran skola idag, (statusförforshagamenarjag) men aja iaf, jag & silje gick förbi lite diskret i bakrunden där några gånger, när dom filma :)

sen förut hittade Elina alla mina örhängen, som vart spårlöst försvunna och jag trott att någon har vart inne och tagit i mitt rum (?)  *happyface*

& nu sitter jag å tölar med fredrik som nyss kommit hem från spanien, haha och han är ju somvanligt dyngrolig så jag börja asgarva samtidigt som jag hade varm oboy i munnen , så det spruta ut överallt :( , så nu har jag att göra ett tag iaf !

& pappa var ju jäävligt rolig förut, han visa mig denna

http://mittklipp.aftonbladet.se/app/viewMovie.action?id=27353

jag pratar inte mer med honom idag iaf kan jag lova, börja fan grina & skrek som in i helvete ! & jag vågar inte kolla på den nu, för jag är ensam hemma.


8 dagar kvar nu !

/e.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards