Alla inlägg under mars 2009

Av emma - 3 mars 2009 14:30

bild på hotellet vi ska bo på i Borås !

kommer bli så jävla kul , åker ju dit med bästa anna & alexander + mamma och ajjan på Fredagen (får även ta lite ledigt från skolan)

springer 200 m på lördagen, hoppar även tresteg. Så blir det längd på söndagen. (y)

vaknade halv10 idag, gjorde scones (a)

ska försöka bli klar med hemstudierna , förutom tyskan som jag gör med frida imorron ! städar mitt rum också, eftersom att jag inte kan hålla det städat i endag ens , jag är ju sååå bra.

& jag hade inte ett enda hål igår förresten , värt att påpeka (a) *ganskaförvånad*

träna blir ikvälll också, jaglängtar !

hadeeee / e.



Av emma - 2 mars 2009 20:08

SÄMST dag slutade BÄST !

sääääääääälen med bäääästavän blir ! (yyy)

& jag längtar sööönder.

freedag också, röööjjjj !




Av emma - 2 mars 2009 13:13

emmaolsson.

gjorde en ny soppa igårkväll , andra gången gillt då (h)

bakade scones också jag lovar jag är fortfarande mätt ;o men nu är hemkunskapen gjord också ! puuh. Ska strax kila iväg till tandläkaren, nervös för jag kommer typ ha 73817381 hål , bra emma, bra !

ska ner och köra benpress sen, & sen blire ut å springa (y)

ska försöka ta tag i mitt nyttiga liv också , wiiiiish me luuuuuck ! (hh)

tänkte skriva klart min svenskauppsats sen också, så att jag bara har tyskan kvar sen , men vi får se hur det går med den saken.

& Grattis Frida, som blir 15 idag ! <3

hadeee / e.

*

jag vill ha dig föralltid, för du är mitt allt.

jag vill inte behöva känna dendär oroande känslan över att en dag förlora dig, jag vill alltid ha dig i min närhet.

för ska jag vara ärlig så vet jag inte hur jag skulle ta mig igenom det,

så stark är jag inte, eller så stark kommer jag aldrig ens att bli.

tårarna som rinner, & dom verkar aldrig vilja ta slut.

tanken tar död på mig.

men jag släpper inte, inte nu.



Av emma - 1 mars 2009 14:47

Folksamspelen igår,

Längd - guld

200 - silver

tresteg - brons,

ingen höjdartävling precis, men riktigt kul hade vi iaf , jag & anna är så jävla sjuuuka i huvvet så det finns ju inte , men aaja ! ;d

till helgen blire usm GE MEJ FREDAG NUNU!

efter tävlingen igår åkte vi och hämtade älskling, åkte hem och käka pizza sen låg vi och kollade på onetreehill till 4 inatt , vakna typ 11 nångång, sen skulle vi göra hemstudierna i hemkunskapen - soppa + bröd , hahahha inga kommentarer ! & nu gick han hem precis, gjorde resten av hemstudierna i hk:n - tvätt & sen gjorde jag engelskan så har inte sådär jättemycke kvar nu, (y)  skulle egentligen vart på bio med älskling, adam & cornelia idag, men det blev inget .. synd !

allt för mig / e.


42 frågor om min bästavän
1. Vad heter hon/han? annabirgersson
2. Hur gammal är hon/han? 14
3. När träffades ni sist? igår
4. Vad har hon/han för hårfärg? brunt
5. Brukar hon/han färga håret? ja
6. Vilka färger har hon/han haft: det hon har nu & ljusare
7. Vad har hon/han för parfym? cancan , ochmer.
8. Är hon/han galen? haha om hon är , men tillsammans med mej blire värre !
9. Vad är erat första minne? hm, typ första gången på stan ?
10. Har ni många minnen ihop? om vi har ;d
11. Vart bor hon/han? karlskoga
12. Har ni varit utomlands tillsammans? nej, men det kommer
13. Är du avundsjuk på henne/honom? haha alltid
14. Vad heter hennes/hans syskon? tobias
15. När träffades ni första gången? hagfors - 04
16. Hur träffades ni? friidrottstävling
17. Vad går hon/han i för sporter? friidrott
18. Vad kan hon/han göra på helgerna? kompisar, tävla, träna
19. Göra efter skolan? hon nördar
21. Har du pussat henne/honom? naee
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? jahaharåå
23. Har hon/han fräknar? nej
24. Har ni kollat på film någon gång? lättt
25. Har ni bråkat någon gång? aldrig , busshållplatsen som värst kanske ? HAHA !
26. Har ni sovit i samma säng? yes
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? en vanlig dag för oss.
28. Har du sett henne/honom gråta? jao
29. Vad gjorde du då? gråt jag med
30. Har du sett henne/honom vara riktigt arg? haha , ja fast då börjar vi typ skratta direkt
31. Har hon/han sett dig gråta? yes
32. Vad ska ni göra i sommar? alllllllt kuul !
33. Har hon/han svikit dig någon gång? nej
34. Har ni pratat i telefon någon gång? ooohja
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? dö med henne
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? till döden skiljer oss åt , right ?
37. Älskar du henne/honom? mest
38. Vad är det bästa med henne/honom? att hon är hon , bäst !
39. Vad skulle du vilja att hon/han ändrade på? ingetalls.
40. Skulle du ge henne/honom pengar om du vann 1 miljon? aldrig ;o haha jooråå lite skulle jag dela med mig :m
41. Hur ser hennes/honoms klädstil ut? snyyggggg (h)
42. vill du att hon/han ska kopiera detta och skriva om dig? hon hann före


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards