Alla inlägg under januari 2009

Av emma - 24 januari 2009 14:12

bradag igår !

först skolan encpunge tog sats och sprang nästan in i min cykel jag dog av skratt ;o , efter skolan på hemvägen mötte jag robin så jag cykla med han hem å hämta solkortet, sen cykla jag hem , åt och städade sen cykla jag ner och sola, tillbaka med solkortet och satt där å dega ett tag, sen hem duscha & fixasig , sen hämta upp frida och vidare till hallen för älskling spelade match , men frida gick efter en kvart så då satt jag med fredrik, thommie, lukke & hampus istället ! efter matchen väntade jag på älskling, sen cykla vi hem till mig , : )

*

& idag vaknade jag runt 10, åt frukost och gjorde mig iordning, gick ner till Felicia så gick vi till hallen, för älskling spelade idag med (dom vann igen) , sen hem igen & nu sitter jag här , älskling kommer snart så ska vi in till kstad för jag ska springa 200 idag,  blir nog bra (y)

haregöööttt !

puussss

Av emma - 22 januari 2009 15:16

var i skolan idag , ganska kul , är väl inte riktigt hundra , har ont i magen och är genomförkyld hade lite feber idag också men ja !

gorde engelskaprovet också, vill inte säga att det gick bra om det inte gjorde det , så vi får se !

& vetnivetni ? ;d jag ska träna idag ! fifan va göttt ! känns inte som att jag tränat på flera veckor nu , men i själva verket tävlade jag i söndags men ah,

känns inte som torsdag idag heller eftersom att jag inte vart i skolan på hela veckan , men det är ju bara ett plus i kanten , fredag imorgon !

götas till helgen också, får se om jag springer 200 nananan.

yeye , nu ska jag kila puuussss

Av emma - 21 januari 2009 09:58

 CHRISBROWN kommer till stockholm på fredag , trorni jag vill dit eller ? jaaaaaoooooo !

men nu sitter jag här , & det blev ingen skola idag !

vaknade alldeles svettigåäcklig , jag kunde inte andas & hela rummet bara snurrade. Så det blir väl tv hela dagen , man tänker ''åh va härligt då kan jag sova hela dagen'' men jag kan ju förfan inte somna ;o

nåt så otroligt kul äre att jag missar träningen idag igen , jag villl trääääna !

& det är extreemt kul att sjunga när man har döont i halsen och är genomförkyld ! haha låter förjävligt ;dd


Av emma - 20 januari 2009 17:57

kul att träningen börjar nu, själv kan jag inte ta ett steg innan allt börjar snurra. uuschhh , får se om jag pallar skolan imorgon , c-vitamin blir hela kvällen kan jag lova , hemmatävling i helgen också lix :o måstemåstemåste bli frisk ! ska äta , se andraavenyn & sen blire sängen.

puussss alla


Av emma - 20 januari 2009 13:31

hemma nu igen , bäst hadevi !

har otrolit ont i halsen, magen, huvve & lite feber jao !

blir att knarka halstabbletter & sova , sen orka iväg till skolan imorn.

jao , skulle till tunnelbanan halv 8 , vilka två ligger då och sover halv 8 ? jo jag och anna , Lisa ringer å väcker oss och anna är helt borta och springer runt å skriker ''VI MÅSTE RINGA FRÖKEN UR , sen klockan är halv 8 och den och den, vi mååste ringa fröken ur, det är någon som vart här inne inatt och ställt om våra klockor'' haha jag dog , vi lyckas fan med allt hjärtat ! ingen hotellfrukost fick vi ju heller , faendå.

men bäst har vi haft det , fast jag va lite hängig då men det går ;dd

tack tjejer ! <3

Av emma - 19 januari 2009 12:01

brabrahelg !

nu sitter jag här, har vart hemma i en timme ungefär , gick på 2 lektioner idag , göttt (y)

nu ska jag äta, packa det sista , sen åker jag till stockholm !

ska bli så jävla kul också ;dd

& jag har så fruktansvärt ont i halsen , förkyld & huvvevärk, och kanske lite feber på det också men det går ! ;d

hejdåååe fif .



Av emma - 15 januari 2009 18:50

bara för att jag sitter här och är spyfärdig , värsta gott (y) älskar att köra ur kroppen till tusen , muums !

nu ska jag ppackka , ligger lite efter med det känner jag !

sen blire nog duusch å sex and the city !

& jag är på allmänt bra humör , & jag kommer sakna älskling fedt mycke nu näre e stockholm å allt lix :o

19/1 , blir bästbästbäst ! ;dd

Av emma - 15 januari 2009 17:16

sskola idag , jag å egzon hade världens tävling , haha säämst ärhan för jag vannn ;d  säägervi (aaa)

har oont i mina baksidor (HELVETE) så blir ingen träning idag , vi som hade bestämt att jag skulle få va med per å hoppa idag meninte . nejj det sket sig de såklart ,  men nu ska jag ut å springa brrrr !

& imorgon åker jag till västerås ;d

tjaaråååå

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards