Alla inlägg den 4 februari 2011

!

Av emma - 4 februari 2011 20:58

You don't know, how sick you make me

Av emma - 4 februari 2011 19:05

  


Don't say a word, If you don't mean it.

Är nog på sveriges sämsta humör, men va gör de när jag tänker sitta här med mitt godis och plugga historia all night long.

Imorgon ska jag dansa hela dagen med Felicia !

Av emma - 4 februari 2011 16:13

Strunta i både pluggandet, och sovandet igår och inatt.

Spontant nog gjorde jag mig iordning snabbt som tusan, och åkte ín till stan, Mötte upp Amanda & Sandra, köpte med oss en godipåse och gick till sundsta, för nattinnebandy ! Satt där i kanske, 4 timmar. Hejade, dampade som vanligt, och pratade med folk. Begav oss hem mot amanda runt halv 2, kokade kaffe där och dampade ännu mer, var verkligen helt sjukt. Annars pratade vi bara till halv 5 imorse. Då slockna alla tre i Amandas säng !

Gick upp runt 7, gick på den enda lektionen vi hade idag - spanska!

Slutade 11, gick och gjorde min intervju till mitt reportage. Tog en sväng på stan med sandra efter de, innan vi tog bussen. Gick av vid farmor och farfar gjorde intervju med dom också, blev bjuden på semlor och massa gott också. Tror att min farmor vill att jag ska va tjock ?

Nu är jag hemma, har städat mitt rum. & nu ska jag ägna mig åt historian!

Får se vad som händer ikväll, åker till sandra med amanda. Eller så är jag hemma och pluggar på allt, har så sjukt mycket att göra nu.. !

         

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards