Alla inlägg den 10 februari 2011

Av emma - 10 februari 2011 17:52

Igår blev det skola, direkt och ta spruta inför Thailand, och vidare till kör kursen. Sen hem, och så kom Oscar hit och sov här!

 

Nu sitter jag här med en kaffekopp, och m&m kulor. Brukar hata såna men idag smakade dom grääjt!

Vilken jävla skitdag det har varit, har varit skittrött hela dagen. Det enda roliga var att jag annie och amanda hade pannkakstävlin - alla tre slutade på 5 men.

Sen ringde min bästa kompis, och talade om att hon inte fixade körkortet. :(

Kom försent till historian, sen fick jag stå hela vägen hem på bussen.

Sen skulle jag gå hem, med snö upp till vaderna och klackskor som vek sig slutade det med att jag bara stod och skrek, tills jag fick min tredje hickattack för dagen.

Nu ska jag plugga glosor, eftesom att jag aldrig brukar göra det annars. Kanske dags att börja lägga ner sig ? hm..


När det känns som att man står still och trampar på samma ställe.


Du är grym hjärtat!

  

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards