Alla inlägg under april 2009

Av emma - 20 april 2009 16:51

3 lektioner

cykla 1 mil

simma 200 m

cykla 1 mil

hem - äta

träning.

(y)

Av emma - 19 april 2009 20:12

dagen startade med träning, efter den kom fia ! mycket efterlängtat, händer inte ofta om man säger så (:

kollade på onetreehill,

satt ute & solade

gick till petrus och köpte glass,

sen fick vi för oss att vi skulle gå till ängevi ifall det va match, så satte jag mig på en bänk och smsa oscar och fråga när han skulle spela, så går vi närmare planen, då äre ju han som spelar ! hahah det var typ riktigt kul xd

sen dommaren, inga kommentarer !

gick hem kollade mer onetreehill.

& nu åkte hon nyss, tack för dagen det får vi göra om oftare (:

skola imorn, usch.

4 dagar kvar nu !

pusss

Av emma - 18 april 2009 15:55

gårdagen

sälja med frida utanför ica

träna (och när jag skulle jogga hem, fick jag världens jävla kramp i vaden så jag bara trilla ihop mitt på vägen, och kunde inte flytta mig åt sidan. så jag låg där och grät så att jag skaka, uusch så höll det på i minst 10 min, det var verkligen det värsta jag vart med om, det värsta.

var med johan, johan & frida efter träningen & sen kom älskling hit och sov här, och påvägen hem såg jag en fallande stjärna (värsta fräänt)

dagen idag, somnade typ kl 4 inatt, så vi vaknade kl 12, låg kvar i sängen i typ en timme, gick upp och åt, sen spelade vi kubb med syster. & sen äre klart att mamma&elina tar fram en massa gamla kort på mig som vi ska kolla på, bradär (y)

haha.

Har solat en timme nu också, ikväll blirdet bara mys framför tven !

imorgon äre träning igen, sen ska jag kanske va med fia, det var verkligen en evighet sen (:

hadeee  /e.


Av emma - 17 april 2009 13:14

Idag serni, då blev det av! stod med Frida utanför ica, & idag gick det en aning bättre än förra gången.

haha det stod en turk där bredvid oss och stötte på oss också, jag bröt nästan ihop kan jag lova (aa)

tror att jag ska träna en sväng sen också, och ikväll blire filmkväll med frida, & johan x2 och sen kommer älskling hit och sover här (:

lovet har förövrigt varit super (y)


nu ska jag gå ut och sola, (hhh)

take care /e.


Av emma - 16 april 2009 16:27

Bowlade & shoppade med Frida igår som sagt, gick ju ganska bra för en utav oss iaf (aaa)

När jag kom hem, gick jag ner och mötte felicia, adam, johanna & oscar, cyklade till coop och köpte godisdrickachips, sen cykla vi till lusten och hämta pizza, sen satt vi utanför petrus och dom åt, hahahha mycket vårdat bordsskick ja xd

Sen efter ett tag cyklade vi hem till felicia, bäddade iordning och sen kom vi på att vi skulle ner och gunga i kinagungan på skolan där, så det gjorde vi, aoow sen hem till felicia igen såg house of wax, och båda tsatsikifilmerna (y) 5 stycken i samma rum, så jävla varmt så att jag höll på att dö vare ju kan jag lova, somnade halv6 och vaknade typ halv12 , haha är riktigt sleeten nu !

Har nyss tränat också, bara styrka idag

Nu ska jag typ se tv , och sooooooova !

hadeee

Av emma - 14 april 2009 14:40

sitter i ö-ämtervik hos bästaste ida nu,

håller på att göra mat (y)

igår blev det mys nere på en brygga vid fryken

*jag skulle vilja vara en fågel, lix försten till kil vinner*

haha, jag är dum (a)

sen blev det onetreehill såklart , men ida somna så jag låg väl där och kollade själv, sov i en dubbelsäng själv fettskönt :m

idag har vi kollat onetreehill (skräll) sen åkt fyrhjuling fettkuuul !

& nu ska vi som sagt göra mat, sen blire att ta bussen till kil & träna !

ikväll blir det också kalas hos Robin som fyller år !

Imorgon ska jag bowla med fridisen, & sen har vi spakväll , myysss i högsta grad ! på Torsdag blire sälja utanför ica med henne (igen) , och sen ska jag träffa älskling en stund innan träningen , jag saknar han ! (:

nu ska jag kila,

take care /e.

Av emma - 13 april 2009 12:59

kvällen igår var bra,

blev film & enhel del fotboll.

Sen skulle vi ju typ smyga runt andras hus (?!) så när vi går förbi inne på en annans gård kommer det en gubbe och kollar ut genom fönstret och vi tre flyger ner i skogen där så att rövarna bara syns rakt upp, haha måste sett sjukt kul ut , man sprang ju inte lite snabbt därifrån sen heller xd

haha heja oss (y)

har nyss tränat, blir att äta och sen åka ner och sälja med frida igen !

Ikväll åker jag till sunne , till mitt guldhjärta !

imorn blire stan,

pusss

http://www.youtube.com/watch?v=zCazvFzF__s&feature=related

www.youtube.com/watch?v=7w9SD9Gs3Yk&feature=related

älska!

musik

the veronicas - untouched

Darin - what if

justin timberlake - dead or gone

ACDC - thunderstruck

Linkin park - leave out all the rest

dead by april - losing you

Eminem - when i'm gone

if it's all i ever do

what a feeling (danceremix)

whitney houston - when you believe

bryanadams - when you love someone

taking back my love

you're all i want, you're all i need, you're everything.

favoriter, lätt !


Av emma - 12 april 2009 10:33

Dagen igår var lyckad iaf  ;d

satt ute & solade, blev hur bränd som helst ! har världens linjer efter linnet :o 

Mormor, Robin, Coffe, Jenny & Gammelmormor kom lite senare, blev påskmat, fika & allt så att man blir dömätt.

Spelade badminton,& fotboll också xd haha, när dom åkte hem kom älskling kollade på sandor slash ida typ, sen skulle mami & papi upp till oliver och alla som var där så då följde vi med dit, där blev det typ kortspel, ballar av stål & bond (y) yeye.

Idag ska vi in till stan, och träffa ida och alla :)

hadee !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards