Alla inlägg under april 2009

Av emma - 11 april 2009 11:22

yeye, morgonen var i sin ordning.

Först måla ägg & sitta å skratta åt hur vi misslyckas varje år, sen gå ut och se om ''påskharen'' varit på besök, & ja han kom även i år (a)

fick en skjorta & lite choklad , tack mami hahaha

har nyss städat kalles bur också, heja !

& nu ska jag gå ut och sätta mig i solväggen innan folket kommer :)

rädda willy går på tv också snart, får se om jag kanske kollar det en stund.

*

ett år sen idag,

vi är inte alls lika tajta som vi var då, & du ska veta att jag saknar dig så mycket att det gör ont.

men tack, för att jag ändå vet att du fortfarande finns där & gör allt mycket lättare. <3

take care /e.

Av emma - 10 april 2009 22:00

Har nyss kommit hem, bion var görbra !

tårarna kom bara twice (aaa)
men värd film, man lämnar inte biosalongen oberörd.

åker till ida & sover där på måndag också :)

imorgon äre påskafton, blir mormor, robin, coffe, jenny & gammelmormor. Sen hoppas jag på att få träffa älskling också, saknar han!

nu ska jag antagligen sitta här ett tag, sen blire sängen !

*

taggad till tusen nu, jag vet vad jag vill & jag ska kämpa för att nå dit.


http://www.youtube.com/watch?v=w55Nib4uf1U

puss.

Av emma - 10 april 2009 12:49

långfredag idag då, vaknade halv11 & bestämde mig för att gå ut och springa, har mått ganska dåligt nu under dom senaste dagarna med huvvevärk och massa skit, så nu när jag kom in brände det som fan i ögona , och det sprängde i huvvet. hejfeber typ kanske, äh jag tänker inte ta tempern för jag vill inte ha feber nananana.

Men det hindrar inte mig ifrån att träffa solstrålen ikväl, mys med bio och så ''män som hatar kvinnor'' ska ses ! :)

& Darins nya är fettbra (a)

http://www.youtube.com/watch?v=xr56sBHr6po  

duschen blir nu ,

pusss

Av emma - 9 april 2009 14:40

ja, påskloov nu !

så jävla go dag i skolan också, har skrattat helatiden verkligen också.

*sitter i grupprummet med viktor & johan*

jag får dampryck och kastar en penna i johans huvve

johan : men vafan *bryter sönder pennan*

emma: hahhahahahha ! detdär var viktors penna hahahhaha

j: ojjävlar.

liv jag vet  xd

men jag känner mig typ sjuk :( är sjuukt trött också,  (y)

imorgon blire mys med bääästastethorre hoppas jag på iallafall!

ska skriva klart min svenskauppsats sen tänkte jag, som jag jobbat på typ hela dagen idag.

har även en jävla massa träningsvärk i min mage sen igår ;o härligt !

nu ska jag lyssna på äälsklingslåten -  leave out all the rest .  finns ingen bättre !

take care /e.


Av emma - 8 april 2009 15:00

Idag äre Onsdag, & det betyder att vi går sista dagen innan lovet imorn!

så jäävla gött, tack det behövs. Det är bara så otroligt mycket med allting just nu, jag orkar inte mer .

Skolan idag var bra , haha så jävla kul :D

''hoppas hon inte skrattar, hoppas hon inte skrattar''

uuh va kul

ska träna sen också, typ en massa styrka bara :)

Nu sitter jag & ska skriva min svenskauppgift , en egen berättelse om vad som helst.  Jag borde börja om på den tror jag, men jag orkar inte

men aooow, 

bästavän;

Det finns inte ord till att beskriva hur glad jag är över att jag har dig.

Du är guld, finns där 24/7

& du ska veta att jag finns här för dig med , jämt.

lika lätt som att sära på oss är det att riva en sementvägg med händerna.

du är min andra halva,  jag älskar dig ! <3

*

& fyfan va goooa nyheter jag fick förut, om jag orkar kommer dethär sluta bra. jag klarar inte av att se dig jävla äckel, det får bli min ork.

Men nu jävlar, bära eller brista !

minegen.

take caare /e.


Av emma - 7 april 2009 16:44

tårar som inte går att stoppa.

tar allt lite kortfattat;

bv hela helgen.

söndags åkte jag därifrån, blev shoppa & fika med mammi , sen filmkväll med oscar, adam & cornelia.

Igår blev det bio med idasis, & elaajna mycketlyckat!

Ska strax och träna, fast jag är verkligen dööööödligt trött -.-

men 2 dagar kvar nu , sen väntar det uunderbara påsklovet !   ååh.

http://www.youtube.com/watch?v=jQ66BY5iYsw

jag är sjuuukt kääääär i låten.

<3

puss.



Av emma - 5 april 2009 08:29

tjeena !

det var ett tag sen nu känner jag, är i karlskoga hos bästavän nu anyway.

kom i fredags & igår blev det örebro med både tårar & skratt hahahhah. (y)

& nu sitter jag hemma hos anna i hennes rum, för hon har åkt till örebro nu för att springa häck - all lycka till , till dig iallafall!

ska gå till bussen typ om 50 minuter, när jag kommer hem ska jag lätt sova iaf !  & sen kanske det blir bio med älskling, adam & cornelia ikväll , görbra :) har verkligen hänt dömycke sen sist, och jag skulle bara vilja skriva av mig allt, men det måste det ju också finnas ork till

take care /e.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards