Alla inlägg under maj 2011

YOU

Av emma - 25 maj 2011 20:18

Someone like you

Av emma - 25 maj 2011 20:06

Pussas

   

Av emma - 25 maj 2011 19:22

Om det är någon jag ska hålla fast vid så är det mig själv.

Tänker inte släppa taget igen, nej det tänker jag inte

 


Bry

Av emma - 25 maj 2011 09:26

Någon man är, men någon man inte vill vara.

Jag har alltid sett upp till människor som verkligen skiter i vad andra tycker, för det syns så väl på de som gör det, och så vill jag vara just bara för att jag verkligen inte är så.

Det kanske ser ut som att jag inte bryr mig, men inombords gör jag det, alldeles för mycket.

När man inte vågar gå klädd i det man tycker är snyggt, för att det är annorlunda, eller när man inte riktigt vågar göra vad man vill för att man är rädd för vad andra ska tycka.

Men förfan vad gör det om de tycker att jag är dum i huvudet egentligen, varför lägger jag ner energi på att bry mig så mycket?

Det kommer att ta tid att ändra på det, men jag ska göra det, jag ska bli den där som jag alltid velat vara.

Av emma - 24 maj 2011 21:06

Can this be true?

Tell me can this be real?

How can I put into words what I feel?

My life was complete

I thought I was whole

Why do I feel like I'm losing control?

Never thought that love could feel like this

And you changed my world with just one kiss

How can it be that right here with me

There's an angel

It's a miracle

Your love is like a river

Peaceful and deep

Your soul is like a secret that I never could keep

When I look into your eyes, I know that it's true, god must have spent a little more time on you.

Av emma - 24 maj 2011 19:52

Sämsta dagen på länge

Nationellt prov i matte

plus det muntliga i Engelska

fick reda på att jag fick IG på mitt mediaprov som jag misstänkte, började storgrina och det förstörde resten av dagen

Orientering på idrotten, hatar orientering

Vad mer behöver jag säga?

Tänkte mysa ner mig framför en film, men kom på att juste jag har ju ett omprov att plugga på! & det provet är imorgon, skjut mig


 

Av emma - 23 maj 2011 20:56

Allt var så mycket lättare, då.

På den tiden när vi åt glass i grythyttan på sommaren, då vi inte såg vart vi skulle befinna oss idag.  

Ingen kan få mig på det sättet, som du kan.

Ingen förstår mig genom en enda blick, förutom du.

Ingen kan vara bäst på alla sätt, men du är fan ett undantag!

 

     

 

 

Av emma - 23 maj 2011 18:19

  

Tappat orken till allt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards