Alla inlägg den 20 maj 2011

Av emma - 20 maj 2011 17:29

Kommer aldrig förlåta dig mamma, för att du lät mig gå ut sådär


     

Av emma - 20 maj 2011 15:58

Dagens fina

Veronica Maggio - Snälla bli min

Melissa Horn - Jag kan inte skilja på

Jimmy Jansson - Flickan från det blå

Av emma - 20 maj 2011 10:48

 

55 sanningar om mig:


1. Finns INGEN som är mer morgontrött än vad jag är
2. jag har sämst humor
3. jag har allvarliga tvångstankar
4. jag kan inte kolla i slutet på desperate housewifes, för att dom säger saker om livet som får mig att börja fundera
5. Jag har en speciell timme på kvällen, då jag blir störd, verkligen helt störd
6. jag kan inte somna tidigt om jag inte lyssnar på musik först
7. Jag vill tatuera mig
8. Jag hatar ormar
9. det VÄRSTA jag vet är när folk spyr
10. det knakar i mina höfter när jag går
11. det enda jag kan knäcka själv är en stortå
12. jag kan inte vissla
13. jag kan inte göra det ljudet man gör när man lockar på en häst
14. jag kan inte sova om jag inte har borstat tänderna
15. jag säger alltid blonda saker utan att jag tänker på det
16. jag kan typ aldrig vara seriös
17. jag är ganska lat men älskar att träna stenhårt
18. Jag blir väldigt lätt rastlös
19. är extremt lättlurad och lättskrämd
20. jag har inte varit skadefri på 5 år
21. jag saknar gamla tider
22. jag älskar tortellini
23. jag ser nästan aldrig på tv
24. jag är alltid sur på morgonen (anna vet)
25. det tråkigaste jag vet är typ att raka bena
26. jag hatar att ta halsprov då tar jag lätt hellre ett blodprov
27. jag har halsbränna oftast varje dag pga. stress
28. Jag hatar min kropp
29. jag hatar lukten av när folk rapar
30. jag vill kunna sjunga fint.
31. jag vill vara utländsk för då är man brun året om
32. jag hatar när folk säger att tiden går fort.
33. Jag vill ha sommar nu!
34. jag saknar en massa folk
35. jag kan bara kolla i kors med ett öga
36. Jag har svårt att acceptera om något som inte borde hända har hänt, svårt att gå vidare
37. Jag har väntat på min Iphone i 4 veckor
38. jag har väldigt blandad musiksmak
39. jag är klantig, och gör bort mig minst en gång om dagen
40. har koncentrationssvårigheter stavning
41. Jag tror på alla rykten som har med skönhet att göra
42. jag tycker att julafton lätt är den bästa dagen på året
43. jag har ganska bra betyg, fast jag inte alls pluggar så mycket
44. jag kan störa mig på när folk andas högt
45. jag blir nervös bara när jag ska åka buss in till kstad
46. ibland får jag väääldiga skuldkänslor om jag äter något onyttigt
47. jag har ätit hamburgare på mcdonalds en gång i hela mitt liv
48. och jag har bara ätiti på burgerking en gång i hela mitt liv
49. Folk som inte känner mig tror att jag har världens bästa självförtroende, men det är verkligen inte sant. Jag har snarare världens sämsta

50. Jag är bara allergisk emot en grej, och det är flytande hostmedicin
51. jag kan prata i telefon hur länge som helst
52. jag vill aldrig någonsin bli vuxen
53. jag är livrädd för döden
54. om jag är i stan kan jag inte gå förbi ett enda smyckeställ utan att gå fram till det
55. Jag blir lätt svartsjuk

Av emma - 20 maj 2011 10:12

  

Såhär känner jag mig idag, orkar inte ligga inne och kolla på 23 filmer en dag till, men har jag något val? naaae

Mår fortfarande som en skulle komma på något roligt här, men det gjorde jag inte så jag vet inte hur jag mår!

Hoppas inte att jag hinner smitta ner min familj, för då blir det inge Göteborg imorgon!

& Inge Göteborg = inga planer för helgen = panik!


Av emma - 20 maj 2011 09:46

Jag har alltid sagt att jag inte har några drömmar alls, men det har jag och en utav dom är att jag ska få se så mycket som möjligt av världen!

För det bästa jag vet är att resa!

Får ångest när jag tittar på gamla bilder, ångest!

 

                

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards