Alla inlägg den 14 maj 2011

Av emma - 14 maj 2011 21:58

Finaste

Av emma - 14 maj 2011 15:37

Det var som att orden försvann, när du försvann.

Kan inte föklara någonting för någon längre, allt står egentligen still samtidigt som det inte gör det, allting är som vanligt men ingenting som förr, och det fortsätter att snurra, kanske lite snabbare för jag hinner inte riktigt med.

Helt sjukt att någon man kunde utan och innan, som man visste allt om, allt varenda liten oviktig detalj. Att den personen inte är densamma längre, att den har förändrats helt.

Det är det som förstör mig, jag lägger för mycket vikt vid det och förlorar mig själv på köpet. Du är inte värd det, och som jag sagt så många gånger nu ska det bli ändring.

Men den här gången menar jag det, tar ett steg till din nivå nu. Vi är lika, du har inget försprång längre.

& Jag är starkare än vad jag tror, för om jag inte hade varit det hade jag varit död för längesen.

Av emma - 14 maj 2011 15:31

Maybe we can stay, and maybe we can lay like this forever

Av emma - 14 maj 2011 15:27

Idag har vi myst ute i solen med en picknik nästan hela dagen, förutom imorse när vi fick för oss att experimentera med brun utan sol, resultatet är lika med att jag knappt kan visa mig ute idag, skräll oss


    

Av emma - 14 maj 2011 15:12

Kvällen igår bjöd på mycket blandade känslor, men fanns människor som gjorde den riktigt värd! Choffe och Johan kom och hämtade oss, åkte ner och köpte pizza, godis, munkar, chips, dricka och glass och jordgubbar, kollade film och bara myste


Fick ett sms av en vän runt 11 om en fest, och spontana som vi är drog vi dit


Åkte hem runt 1, kollade Rosa och somnade i soffan!


        

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards