Alla inlägg under maj 2011

Av emma - 9 maj 2011 19:45

Aldrig hittat en låt som träffat rätt på alla punkter, förens jag hittade den här. Den här gör det och jag känner igen mig i varenda mening


Av emma - 9 maj 2011 18:08

Det är svårt att sätta ord på hur mycket någon kan betyda för en.

Men ingenting annat spelar någon roll så länge jag har dig min bättre halva!

 

 

Av emma - 9 maj 2011 17:18

Jag är ett kontrollfreak ut i fingerspetsarna, och nu har jag inte kontrollen längre. Det får paniken att börja växa inom mig.

När man ångrar något man gjort, något som har förändrat allt det där bra och gjort att det aldrig mer kommer tillbaka. Jag tänker aldrig på konsekvenserna, jag bara kör på och gör det som känns bra för stunden.

Jag har så svårt att acceptera att man inte kan spola tillbaka tiden och ta tillbaka allt det där som bara har förstört.

Jag måste jobba på det, på att acceptera att man inte kan ta tillbaka något. Nej man kan inte det.

Av emma - 8 maj 2011 17:52

Hemma efter en riktigt mysig kväll/natt/morgon med mina fina vänner,

köpte kräng för nästan 200 kronor igår, tog årets första dopp i solnedgången, kollade filmer, spela fifa, och kliade varann på ryggen i flera timmar, somnade på morgonen när solen redan gått upp.

Käka jordgubbar till frukost i solen, drack kaffe ur en kaffemaskin. Tog en glass nere vid pråmen med min fina vän också! Allt har varit helt perfekt!

Jag lyckades, den här helgen kommer jag att kunna leva länge på. och den avslutas nu med tacos, och mys framför tven!

 

    

 

Av emma - 7 maj 2011 15:41

You say my eyes will show you heaven


 

Av emma - 7 maj 2011 13:51

När benen ibland inte längre orkar bära, är det något allvarligt fel.

Min varningssignal ringde idag

 

Av emma - 6 maj 2011 17:36

   

Av emma - 6 maj 2011 16:42

Tvättar bort sminket, för att börja om.

Är på gött humör, och kvällen tillbringas med en go grabb!

Morgondagen är ganska öppen, oscar kom med förslaget om att kidnappa Alice för att ta med henne på barnens dag och låtsas att det är vårat eget, låter .. bra?

Åker till Robin på kvällen och sover där med ett underbart gäng iallafall!


ska även tattuera in coca cola i pannan


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards