Alla inlägg under maj 2011

Av emma - 17 maj 2011 21:21

Jag minns det så väl, telefonsamtalet för två år sedan. Jag grät, och tillslut kunde jag inte. Jag klarade inte av att höra din röst, som jag saknat så länge.

Jag fattade ingenting, allt var en enda stor gåta, och jag grät mig till sömns varje kväll i ett halvår efter det samtalet. Idag fattar jag, jag fattar vad som pågått under dessa år då jag inte fattat någonting och jag är mer förstörd än någonsin.

Det här är en mardöm och jag vill bara vakna, jag kan inte se hur vi hamnade här.

Det är bara jag som vill veta av dig igen, känner mig självisk för det men det är du som har lärt mig allt jag kan, du har alltid funnits där, alltid. Du har varit närmare mig, än någon annan. Jag har varit så speciell.

Varför just vi, varför just du av alla i hela världen?

 

Broken

Av emma - 17 maj 2011 19:29

Chilla med johan efter skolan i någon timme eller två, åkte till Malin efter det och fixade slingorna. Håret har inte torkat, och jag vågar inte kolla!

Halsont, förkylning, och feber har flygit på mig under en timme bara, helt otroligt! Men bara att knapra alvedon, och fixa matte nationella imorgon!

 

Av emma - 16 maj 2011 19:45

 

Du har sett till så att jag har klarat det, och nu ska jag se till så att du gör det.

Falla till botten, slå sig hårt, men alltid komma igen. Finns inget annat

Det bankar i huvudet, GODNATT

(L)

Av emma - 16 maj 2011 17:54

Det är kämpigt nu, hela världen har nyss blivit omskakad

Om du hade försvunnit idag vet jag inte vad jag hade gjort, helt ärligt.

Det är du som har fått mig på världens bästa humör under dessa veckor, du har varit min klippa. Du har funnits där hela tiden, tagit emot mig när jag fallit, och fått upp mig igen.

Finns inga ord som passar nu, är bara så jävla chockad, ledsen, förstörd.

Jag älskar dig av hela mitt hjärta, finns ju ingen som du.

 

 

 

 

 

9an

Av emma - 16 maj 2011 16:09

Snart ett helt år sen, ett helt år sen jag hade en utav de bästa dagarna och kvällarna i hela mitt liv!

Jag grät så att jag tappade luften, jag skrattade så att jag tappade luften, jag skrek så att jag tappade luften! jag dansade som aldrig förr, och allt detta tillsammans med hur underbara personer som helst runt om mig!

Trodde aldrig att jag skulle säga detta, men fan va jag kan sakna det!

 

 

Av emma - 16 maj 2011 14:35

L-Y-C-K-A

 

Av emma - 15 maj 2011 21:27

Look for the girl with the broken smile
Ask her if she wants to stay awhile
And she will be loved

Av emma - 15 maj 2011 21:17

Att något så litet kan betyda så mycket,

Minns den här dagen som igår

Kärlek vid första ögonkastet

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards