Alla inlägg under maj 2011

Av emma - 19 maj 2011 14:08

The sounds, har nog varit mitt favoritband i flera år, jag älskar dom just för att dom är så egna, dom påminner mig inte om några andra!

Fick något ryck och började lyssna igenom låtarna nu, och tänk er jag kan fortfarande alla låtar utantill

Några favoriter

Av emma - 19 maj 2011 09:58

Jag förstår mig inte på människor, inte ett dugg.

Människor som försöker få folk att snacka skit, vad är vitsen med det?

Som när jag och min förra pojkvän gjorde slut, då drog det igång direkt.

Folk gick och försökte få honom att snacka skit om mig, och folk försökte få mig att snacka skit om honom. Förstår verkligen inte poängen med att gå runt och snacka skit till andra om någon man varit tillsammans med länge, och älskat så mycket. Det är väl klart att inte jag tycker att det finns något att snacka om?

Tycker människor är så jävla dumma i huvudet, för att dom tappar hakan tre meter ner i backen om man talar om att man fortfarande umgås med varandra. Bara för att man inte är kära i varandra längre, ska man sluta prata då eller? Måste man dra alla över samma kam, och anta att man ska börja hata varandra så fort det tar slut?

Han var min kärlek, och min bästa vän på en och samma gång, kärleken kan jag ge bort, men varför skulle jag vilja ge bort vänskapen?

Nej jag förstår inte, visst jag kan tycka att han har förändrats och störa mig som fan, men jag skulle fan aldrig gå runt och snacka skit, och tala om hur ful han är, och hur dålig han är i sängen eller vad det nu handlar om.

Snälla, väx upp.

Av emma - 19 maj 2011 09:50

                                                  

  


Helt galet, sommarlovet är nära nu

Av emma - 18 maj 2011 21:42

Min bästa vän stod utanför dörren med detta nyss, hur bra?

Känner mig redan lite friskare


 

Av emma - 18 maj 2011 20:27

Jag vill dansa igen, stå inför en publik bestående av tusen personer, få strålkastaren rakt i ansiktet, bara köra mitt eget race, köra järnet, med en adrenalinkick som tar över hela kroppen


Av emma - 18 maj 2011 16:25

Love

        

Av emma - 18 maj 2011 16:18

Jag blundar, och nyper mig i armen, flera gånger om. Men det händer faktiskt, det är en mardröm, det är min mardröm.

Av emma - 18 maj 2011 16:09

Vill gråta varje gång jag sväljer, nyser minst en gång i minuten, och febern ligger på 39! Gjorde provet trots det, och det blir garanterat ett IG eftersom att jag slarvade mig igenom allting!

Har legat i soffan i 3 timmar nu, och tänkte lägga mig i några till!


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards