Alla inlägg den 20 juni 2011

Av emma - 20 juni 2011 20:21

Jag har hittat tillbaka, jag vet vem jag är igen.

För första gången på väldigt länge vet jag nu vad jag vill.

 

En dag fylld av solbränna, spöregn, johan, fotbad på jobbet, favoritmaten, godis, och pass it forward.

Stortrivs på jobbet, jobbar med Oliver som tillsammans med mig är en helt galen kombination. Vi gör kyrkogården rätt osäker

 

Det skålar vi på

 

Av emma - 20 juni 2011 17:47

Min bästa vän

Anna Birgersson, min andra halva. Trots att hon bor fyra timmar ifrån mig och ibland en så funkar det inte utan henne, inget skulle funka om jag visste att jag inte hade henne där. Den här tjejen förstår mig genom en enda blick, eller ett enda ord. Det gör ingen annan. Den här tjejen gör jag alltid så galna saker tillsammans med, saker som jag aldrig ens skulle komma på att göra tillsammans med någon annan. Hon skrattar med mig om jag är glad, och hon gråter med mig om jag är ledsen och är alltid bäst på att komma med lösningar på mina problem. Jag kan vara mig själv tillsammans med henne i alla lägen, och det är med riktigt få personer jag känner att jag kan va det med, med tanke på min osäkerhet. Mitt självförtroende har Anna försökt att bygga upp sen första gången hon lärde känna mig, och det har hon lyckats med, utan henne hade jag aldrig varit den jag är idag, inte en chans.

Hon är världens snällaste människa, och ger alltid alla en chans! Hon har också världens goaste sätt som gör att det inte går att tycka illa om henne!

Hon är min bästa vän just för att hon får mig att må så galet bra, och för att jag aldrig klickat med någon person lika bra som med henne!

åh va jag älskar dig

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards