Alla inlägg den 25 februari 2009

Av emma - 25 februari 2009 16:34

var ju på streetdancen med felicia förut, 3 stycken var vi hahah ! så kommer lukas & ludvig in efter 20 minuter, haha jag trodde jag skulle dö ! men dom blev ju nästan utkastade så dom gick efter en stund, synd för riktigt duktiga var dom , eh höhö ! (a) och gud vad jag vill börja dansa nu, men tror inte det finns någon plats på dansstudion för tillfället , synd .. skulle vara kul att testa något annat nu är det ju bara friidrottfriidrottfriidrott. men ja kul vare iaf, åkte till f&f efteråt och åt mat , gott som alltid ! Direkt efter det åkte jag till brandstation och körde lite benpress + rygg,

fick carrocamp dvdn förut också - HAHA !

och nu sitter jag här ska strax hoppa in i duschen sen blire lite onetreehill, innan vi åker på kalas i stan :)

hejdååe

Av emma - 25 februari 2009 09:27

vakna 9 idag, höhöh idag är dagen väldigt planerad. Går ner till felicia sen, vidare till hallen där streetdancen är , (y)

sen hem och direkt till f&f, där vi ska äta mat (mums)

& efter det vidare till stan, där mormor, robin, coffe & jenny är !

blir brade :)  imorgon blire stan med bästatorrre också , gud som jag längtar!

usm är snart också, ohshit ;o vi åker nästnästa helg lix,

med anna&alexander i samma bil, kan bli röjj (y)

Nu ska jag äta frukost framför tven !

harää gööttt, pusstjao.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards