Alla inlägg den 26 februari 2009

Av emma - 26 februari 2009 21:13

kvällen hos coffe&jenny igår var lyckad, hahahah programmet på tven om pyttesmå barn, jäävlar vad jag & robin skratta HAHA ! jani fattar , inte.

*

mycket bra dag! vakna9, tog bussen in till stan kl 11 med syster, hööken var även på den ! Väl framme i stan mötte jag thorrre , har gått runt och shoppat/ätit/fikat heladagen , myyyys vare !  köpte en t-shirt, en väska, en rouge, en concealer, ett halsband, ett par örhängen, och en försvarets hudsalva xd (det var på tiden, min har vart slut i 3 dagar nu, så jag skulle dött utan den) det blev lite inhandlat iaf :)

tog bussen till våxnäs typ halv5 , bytte om och började träna tidigare, gottti ! ttack för dagen bäästaste ! <3

nu sitter jag här och väntar på att den tjejen ska komma hem nångång så att hon kan skicka massa musik till mig (y) blir att se på OC med syster också, & för alla som vill veta så ska jag verkligen inte ställa klockan imorn jag ska sooova så länge som det bara går, och bara för att jag skriver så , så vaknar jag halv8. Nej nu ska jag ge mig !

hadää götttt


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards