Alla inlägg under juni 2011

Av emma - 23 juni 2011 18:28

Jag kämpar, men i slutändan spelar det ändå ingen roll hur mycket jag gjorde det.

Ida

Av emma - 23 juni 2011 18:05

Om det är någon jag alltid kommer att hålla fast vid, så är det dig.

Har aldrig varit med om två personer som påverkar varandra så mycket, om du är arg, blir jag arg, om du gråter, så gråter jag, om du skrattar så skrattar jag. Alltid är det så, det slår aldrig fel.

Du förstår inte hur bra du är, och jag får så jäkla ont i hjärtat när nåt är på tok med dig, eftersom att du är min lillasyster.

Tänker be för att allt ska gå som det ska.

   


Av emma - 23 juni 2011 15:11

Hemkommen från ytterligare en arbetsdag, bara en vecka kvar nu! Y-E-S

Sitter och försöker komma på hur jag ska göra med morgondagen, allt är så rörigt att jag bara vill skita i den, ligga i sängen och sova bort hela dagen!

Ska iallafall göra en ordentlig hårinpackning nu, och vänta på att Jessica kommer hem så att jag kan åka dit. Vi kör på en spakväll, med en massa skitsnack! Ska även börja planera nästnästa vecka, grymt

Min pärla

 

Av emma - 22 juni 2011 20:18

 

The way you make me feel 

Av emma - 21 juni 2011 20:24

Du är så nära, men samtidigt så långt bort.

Slitdag på jobbet, halsbränna, mitt livs första getingstick, mensvärk och nu feber! Det hade kunnat vara bättre, vill ha sommarlov nu på riktigt!

 

Min högsta önskan just nu:

 

 

 

 

Av emma - 21 juni 2011 17:35

Mina rädslor

Att bli sviken - Otrohet skulle nästan vara det värsta som skulle kunna hända, en tjej som jag med mindre självförtroende skulle nog brytas ner totalt. När personer inte håller vad de lovat, jag menar hur svårt kan det vara?

Att det ska hända mina nära något - Det är en grej jag ofta tänker på, ifall min mamma eller pappa eller någon nära vän helt plöstligt skulle dö, vad gör man? Kan inte se mig själv  i den situationen, vill nog inte se mig själv.

Mörkret -Sen jag var liten har jag sett skräckfilm efter skräckfilm utan att ha blivit så att säga tagen alls. Utan det har kommit ikapp mig på senare år, har fobi för att kolla ut genom fönster på natten eftersom att min pappa och även tomten hoppade upp ur det en gång när jag var liten och det är sånt som fortfarande sitter i. Har alltid haft respekt för inbrottstjuvar, sånt händer ju också oftast på natten så kort och gott jag hatar mörker

Ormar - Kan inte riktigt sätta fingret på varför. tycker bara att det är det vidrigaste som existerar på denna jord. Har sen jag vart liten alltid fått panikont i magen och skrikit av ren skräck så fort jag fått syn på en orm. Helt sjukt hur kroppen kan reagera!

Spyor - Också en grej jag inte kan förklara, det bara är så. Klart att ingen tycker att det är fräscht men jag grips verkligen av P-A-N-I-K om någon annan spyr, mina vänner som vart med mig när någon spytt har nog verkligen fått upp ögonen för hur illa det verkligen är, de som inte vart med och upplevt det förstår inte, och kommer aldrig förstå.

Av emma - 21 juni 2011 16:31

Så här känner jag varje gång jag tittar mig i spegeln efter att ha kommit hem från jobbet ''Men helvete, har jag visat mig ute bland folk i det här skicket hela dan?!''

  

Idag är en sån där hej-jag-vill-ligga-under-täcket-och-gömma-mig-dag.

 

 

Av emma - 20 juni 2011 20:21

Jag har hittat tillbaka, jag vet vem jag är igen.

För första gången på väldigt länge vet jag nu vad jag vill.

 

En dag fylld av solbränna, spöregn, johan, fotbad på jobbet, favoritmaten, godis, och pass it forward.

Stortrivs på jobbet, jobbar med Oliver som tillsammans med mig är en helt galen kombination. Vi gör kyrkogården rätt osäker

 

Det skålar vi på

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards