Alla inlägg under juni 2011

Av emma - 4 juni 2011 18:37


Look for the girl with the broken smile  

Av emma - 4 juni 2011 18:31

''Älska mig som mest, när jag förtjänar det som minst, för det är då jag behöver det som mest''

Av emma - 4 juni 2011 17:01

Gick på marten, käka thaimat, blev solbrända, dansade oss svettiga, spelade in en skräckfilm, och krängde järnet!

Legat ute i solen idag också, och nu ska jag göra mig iordning inför kvällen då jag ska ta mina turkosa naglar och chilla med grilla, eller besöka någon fest! Det spörs, ha en fin kväll alla!  

Av emma - 4 juni 2011 09:39

Mysiga dagar med mysiga brudar

Pannkakor till frukost nu, är jag i himlen?

 

       

Av emma - 2 juni 2011 21:40

Fredagen & Lördagen kommer att tillbringas ute i skogen hos Annie, med Sandra & Amanda! Hur mysigt som helst 

 

 

Av emma - 2 juni 2011 21:33

Vissa sprider lycka genom att bara finnas, genom att andas


 

Av emma - 2 juni 2011 19:50

Bloggen är deppig för tillfället, och jag vill bara klargöra trots att jag inte behöver skydda mig alls, eller komma med någon förklaring eftersom att det är min blogg, och jag har den endast för att skriva av mig och kunna titta tillbaka på allt jag gjorde. Men jag vill inte att folk ska tycka synd om mig, det är inte därför jag skriver, det är för att få ur mig allt jag känner, för ibland blir det bara för mycket.

Har varit som en tickande bomb i flera veckor nu, en bomb som kan sprängas när som helst.

och idag sprängdes den, nu ska jag börja rota i allt det där som gör så ont, som känns i hela hjärtat. Jag måste göra det förr eller senare för att kunna lämna det bakom mig, så nu börjar jag.

fan

Av emma - 2 juni 2011 13:31

We try to understand

But we can't

Trots att fasen är genomgådd, trots att det är ett lämnat kapitel i en bok jag trodde var oändlig. Så gör det ont att se tillbaka, det går upp och ner. Jag gråter till långt in på nätterna utan att veta varför, eller det vet jag ju jag hatar att vara ensam.

Jag hatar känslan av att man inte duger för någon, att man inte betyder världen för någon, att man inte är speciell, att man inte är sådär älskad som man var av någon.

För varje dag som går så blir jag mer osäker på om jag kommer att få uppleva allt det där igen.

Självförtroendet sviker, varför skulle någon som jag vill ha, vilja ha mig tillbaka?



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards