Alla inlägg den 4 juli 2011

Av emma - 4 juli 2011 23:47

Jag vet inte vart jag har dig. Jag vet inte vart jag har mig själv.Jag vill att de slutar snurra.Jag vill stå på en klippa, skrika tills jag blir hes, och med det skriket ska allt jag nånsin känt försvinna. I'm stop waiting for a miracle.

Av emma - 4 juli 2011 20:53

Ska klippa mig imorgon, och paniken är igång och härjar som vanligt!

Vill klippa av mig håret, problemet är då att jag måste platta det varje dag och det funkar inte, eftersom att jag har hår av världens sämsta kvalité !

Samtidigt vill jag spara ut håret så att det blir lååångt, somsagt ångest

 

Kan va världens snyggaste tjej!

Så vill ma ha det

 

Gos

Av emma - 4 juli 2011 20:02

 

Bra

Av emma - 4 juli 2011 19:49

Slutade med att Oscar kom över igårkväll, satte på en skräckfilm men stängde av den lika fort eftersom att båda ändå satt och täckte för hela skärmen utom en centimeter. Han sov här, och idag mötte jag upp Jessica nere vid Ica, fixade sommarbusskort och drog in till stan. Mötte Felicia och kikade runt lite, nu sitter jag här och ska ta min chokladkaka och ett stort colaglas lägga mig i soffan och trycka på high school musical, blir så kär i kärleken av dom filmerna! Det är även första gången på väldigt länge som jag är ensam, brukar få panik av det men idag är det rätt gött!

 

Tog äntligen tummen ur röven, och inhandlade mig ett tyghalsband

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards