Alla inlägg den 22 juli 2011

Av emma - 22 juli 2011 21:17

Hjälplös, och rädd. Rädd för vad som kommer att hända nu.

Gör så ont att allt är så jävla orättvist.

Du är starkare än någon annan jag känner, du måste klara det igen.

Ida

Av emma - 22 juli 2011 18:22

Vill bara tala om hur galet jävla glad jag är, och vilken tur jag har att just jag får vara en utav hennes närmaste vänner.

Ida, finns ingen som är så jäkla underbar, galen, dum i huvudet, flum, störd, och precis som mig.

Det är helt sjukt hur två stycken kan vara så jäkla lika, men ändå så olika.

Genom alla år har jag alltid sett upp till henne, just för att hon är som hon är. Sig själv i alla lägen, som vågar bjuda på sig till hundra procent vart hon än befinner sig, och hur pinsamt det än är egentligen.

Genom alla år har hon varit som en storasyster, som alltid har brytt sig om mig och hindrat mig från att göra saker som hon vet inte är bra för mig. Tack vare henne har jag fått upp ögonen för så mycket, och ser allt ur ett helt annat perspektiv.

Det var hon som förklarade för hur bra jag var innan någon annan gjorde det, och det är hon som gett mig den största delen av det självförtroende jag äger idag.

Det har varit knivigt, men det är för att vi är så trygga med varandra att vi kan bråka och hata varandra som ett par syskon.

Trots det så vet jag alltid vart jag har henne, och fan vad jag älskar den här tjejen! Finns nästan ingen jag blir så glad av att se, och det finns ingen som kan få mig att bli så jävla glad fast jag egentligen bara vill sätta mig ner och grina, jag förstår inte riktigt hur hon bär sig åt men hon lyckas alltid.

Hon har alltid varit min solstråle, och det kommer hon alltid att vara.

Jag säger bara : En vän som Ida borde verkligen alla ha!

 

 

 

Av emma - 22 juli 2011 18:07

Drömmiddagen står snart på bordet, och ikväll blir det myskväll med familjen för sista gången på väldigt länge!

En spontantrip till Göteborg blev inbokad tidigare idag, så imorgon bär det av med Jessica och hennes familj! GR8

 

 

Av emma - 22 juli 2011 15:14

 

Av emma - 22 juli 2011 14:53

 

Det här är värt att dö för, jag tror mitt hjärta blöder. 

Av emma - 22 juli 2011 14:31

Har varit lite här och där dom senaste dagarna, mariebergsskogen med jessica, sovit hos Robin, igår mötte jag upp Annie på stan för lite shopping och käk på kebabhouse, och kvällen tillringades med Choffe.

Idag har jag och Elina försökt ta lite fina bilder, för henne gick det bra och ni kan ju se här nedanför hur bra det gick för mig

 

Frisk tjej

 

     

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards