Alla inlägg under februari 2009

Av emma - 20 februari 2009 21:10

Dagen idag började med att jag vakna tjugoi11 tillslut, (efter att ha vaknat och somnat om 10 gånger) gick till mormor halv12 åt och satt där ett tag, sen åkte jag hem å duscha, & sen kom älskling, spiderman3 & tacos blevde (y)  jag äälskar honom feettttt !

imorgon blire distriktskampen , 200&längd för min del :-)

HEJAVÄRMLAND!

blir tven nu (y)

heej.


Av emma - 19 februari 2009 16:41

Grattis mormor, 59 idag !

du är bäst, & jag älskar dig.

guuud så gött, imorse när elina traskade iväg till skolan kunde jag lugnt somna om, tralalala gick upp runt halv10, satt vid tven ett bra tag.

Sen gick jag och mötte Frida i backen, puulkatime(y) gjorde också upp lite sommarlovsplaner, hoppas allt blir av bara ! och prao i stockholm skulle ju va feedtnääjs ! HOPPAS.

sitter här och försöker mig på att dricka vatten utan att det nuddar i framtänderna för det bara isar så jag håller på å dö, sen försöker jag mig på att översätta tyskan, glömde boken i skolan så är inte så jäävla lätt assååe ;o bra emma, bra !  jajaj får väl chansa lite, eller väldigt mycket.

sexandthecity börjar snart också !

puusstjao.

Av emma - 18 februari 2009 19:34

jag har såå kul när min pappa är örjanlax sjäälv (a)

hundar : voff

pappa: käften ..

hundarna: VOFFVOFFVOFF !

jag: hhahhahahahhahahhahahahahhah !

har nyss vart å tränat, jogg + styrketräning på maskinerna, gottt nu kan jag sova underbart ikväll (:

imorn blire nog att umgås med jessica också,

inte har jag gjort några läxer heller , tyyyäp jättelite bah . men aaooow ,

blir tv kvällen lång nu,

harä.

Av emma - 18 februari 2009 14:50

braaaooodag ! (y)

haha gympan - flaggan

mitten var vid ett blått streck men problemet var att det fanns 2 blå streck breve varann, silje kryper på golvet ''HAHA Emma du är tagen !''

haha silje fel streck ! du är tagen xd

jävlar va klockrent !

Nu har vi looov i 2 veckooooor ! ;dd

ska göra lite hemstudier snart tänkte jag, sen blire ut å träna (y)

puussstjao

Av emma - 17 februari 2009 15:13

extreem skratttdampp.

kasta ett sudd i väggen & sen skratta så mycket att man inte kan stå upp, det är jag idag.

har ätit 1,5 semla också på hk:n , jag spyyyyyyr ;o

idag måste jag åka buss till träningen också, och den går om typ en timme, uuuh. -,-

mååste göra alla hemstudieuppgifter också nu typ imorn, så att jag är ledig sen ! är ju sista dagen imorrnn , så jäävla underbart  ;dd

aaoow, blir lite fix nu.

harää,  pusssusuustjao


Av emma - 16 februari 2009 16:50

sskola idag, så jävla jobbigt övertrött har jag vart,

& min framtid ser inte ljus ut, en handikappad strippa kommer jag tydligen att bli (enligt egzon) braadäär (y)

blir att plugga nu iaf , dethär tar dööööd på mig ;o

tyskaprov imorgon

hemstudier i : tyska, svenska (skriva uppsats), matte, engelska, slöjd, idrott, no
hemkunskapsprov imorgon

teknikuppsatsen

so uppsatsen

cpcpcpcpcppcpc.

en på Onsdag blire lov, fast hemstudier i 2 dagar , men aaooooww !

blir ut för att springa nu

pussstjao



Av emma - 15 februari 2009 13:19

min allahjärtansdag var super, tillbringades bla. med älskling :)

idag blire inte mycket,

har städat mitt rum (som jag egentligen skulle städat i Fredags)

ska skriva klart min uppsats , mååååstes ;o

sen blire typ att plugga inför tyskaprovet, & kanske skriva lite till på min andra uppsats, och bita av lite på hemstudierna . ååh oorka !

anna är påväg till sälen nuhon, lyyckkkooooosst !

jag skulle gärna vilja sitta där i bilen med henne & också vara påväg dit nu, men så blev det inte då :(

aaaja, haräääää !


Av emma - 14 februari 2009 16:12

dagen idag började med ett träningspass,

sen efter det åkte jag till mormor&robin, mat, fika å massa såntdär.

sitter här & drygar nu,

blir att åka till äälskling sen iaf , BIGLOVE!

hade bra allllla,  :-)



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards