Alla inlägg under februari 2009

Av emma - 13 februari 2009 16:34

igår spydde jag nästan på träningen, fyfan va jobbigt deva ;o

aaoooow, var meningen att jag skulle på stan med minsolstråle idag men hon skulle till götet ;o så blir näästa fredag ist ;d <3

sooft dag, jag & jessica sket i so:n, fyllde i närvaro å sådär så gick vi till hallen där massafolk spela innebandyturnering ,

älskling va där också ! fan vad jag har saknat han assåe , heltsjukt ;o

sen efter skolan gick jag till mormor, hihi och såååe nu sitter jag här, ska stääda mittrum snaart när jag orkar , finns lite att göra kan man ju lugnt säga, fick tillbaka mitt kemiprov idag som jag pluggat på EN gång och jag fick G++ , frääänt ;d

men aaooow, blir mys med älskling imorn iaf , puuusssspåde.

& nu har jag inget mer att säga,

haräääää !


Av emma - 12 februari 2009 16:14

imorgon äre freeedag, då blire stan med bäääästaidathorin ;d ,

idag på idrotten kom en golfspelare dit, och skulle lära oss spela golf, låg massa små gräsplättar där inne i hallen, var faktiskt kul ! (y)

sen på svenskan skratta jag fan ihjäl mig,

j: detär hjälp imorn !

e: *står och hoppar* räcker fram knytnäven

johan slår allt vad han har på den

e: AAAAJJJFAN ! hahahhahahhahahahhahhahahhahahahhahaha (ligger på golvet och dör)

gorde kemiprov idag också, vetinte hur det gick ;s men aaooooow, nu blire träning iaf (yy !

tjarrååååhh

Av emma - 11 februari 2009 18:49

döömle blev heldan idag, skojj :)

sen när jag kom hem tog jag en vaaaarmdusch, & plugga kemi i två timmar, men inget fastnar, jag dööör ! ;o

imorse kom mamma och höll upp två madonnabiljetter också, *happppyface*  jagmammaida&katta åker 9 augusti , feeedtbra ! (yy)

blir sälen kanske ändå, från att vi inte skulle åka igår pga. massa krångel vid bokning, men nuuusåå ;dd 

ska plugga vidare, tjoouuuue !

Av emma - 10 februari 2009 16:16

sskola, hkn va kul ! haha :)

träning snart blir (y)

 *

jag vet fan inte vad som händer med mig längre,

jag oorkar inte, allt är skit alltalltallt.

jag har förlorat så jävla mycket nu på så kort tid, jag klarar inte av mer,

jag skulle vara stark, inte visa något, jag klarade det tills igår, allt bara brast tårarna slutade aldrig att rinna, & ni förstår inte, jag trodde verkligen på er. om någon skulle förstå så var det ni, nu kommer ingen förstå. jag är tom, vetinte vart jag ska ta vägen.

orkarinte

Av emma - 9 februari 2009 15:55

blev mys med mammi & syster kvällen lång igår,

idag offrade jag min sovmorgon för att stå i cafeterian i en halvtimme, så jääävla onödigt ! men aaooow, ska skriva lite på båda mina uppsatser nu, sen blire att plugga inför no-provet & glosförhöret , blablabla jag orkar inte.

ikväll ska jag iaf ut å springa , en sak som är säkert !

& imorgon ska jag till dendär jävla sjukgymnasten (igen) ååååh. :-(

runrunrun,bäst!

harää.

Av emma - 8 februari 2009 18:20

sitter vid mammis bärbara nu, jag & ida vaknade klockan 12 idag, följde henne till bussen halv2 , fast den kom inte förns 2 , vadåå dryg ? har inte gjort så värst mycke sen dess, pluggat & städat lite , stod och duscha i en halvtimme förut också feedtgott !

harääää

Av emma - 7 februari 2009 23:36

jaoo , DM idag , kul att träffa allt folk igen iaf ! ;dd

och ryggen den höll (yy) ett guld & ett silver blevde,

Nu sitter jag här med ida, hart vart med älskling också & Ida hade råååååådamp, jaaaaaaaao !

imorgon blire att plugga no iaf  ;o

allt för mig, hareeee gött



Av emma - 6 februari 2009 15:10

intehänt något speciellt idag, jo jag gjorde min första vurpa , åååååh!

hahha och till alla som såg mig: jag bjusssar på den, ett gott skratt fick en del iaf (aa) & jag typ skratta ihjälmig. ;o

ska stääda & skriva lite mer på min uppsats nu,

sen kommer älskling hit ikväll :)

jag har fortfarande sjukt ont i min rygg, men trorni jag ska tävla imorn iaf eller?  fööörde ska jag, det ska fan gå. :-(

årsmöte igår iaf, hade slagit ett klubbrekord , sen blev jag & fia tilldelade stefanholmspriset , gottt :)

tjjaråååh

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards