Alla inlägg under februari 2009

Av emma - 5 februari 2009 16:10

Igår tog jag ett så otroligt dåligt beslut, fast det kom jag ju på efteråt, lite sent att göra något åt saken men ah. jo att träna !

tårarna bara rann igår när jag kom hem, fyfan det var det värsta jag vart med om, min rygg ;o jag hade så ont så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, det högg, och samtidigt som det högg tappade jag andan hela tiden, så höll det på ett bra tag, & jag orkar verkligen inte fler motgångar nu.

sitter här och pluggar, måste verkligen börja lägga ner mig i skolan nu, och det är rätt körigt där ,

tyskaglosor

hk:n - kunna alla beteckningar för olika tvättsaker.

No.prov v.7

matteprov v.7

tyskaprov v.8

hk prov v.8

inlämningsuppgift i teknik och geografi.

ska fortsätta nu tänkte jag, sen kanske jag hinner städa också innan jag åker på årsmötet :)

haräää !

Av emma - 4 februari 2009 15:44

kkkoortonsdag !

& duktig som jag är klarade jag inte mattediagnosen, pga av att jag vart där på en lektion .., ajjja fick massa extrahjälp iaf så det ska väl lösa sig tills tisdag tänker jag :)

jag & frida åkte hem till mormor direkt efter skolan, och låna solkortet, sen åkte vi dit & jäääävlar vilka problem vi hade med dörren då , hahahah jag dog ! (a)

idag får jag träna också, götttsomfään !

& idag har jag faktiskt börjat plugga på kemin ! fan va bra jag e  (y)

ge mej fredag någon söt ?!

haaaräää

Av emma - 3 februari 2009 16:13

sskola idag, dyyyngtrött & hade typ rådamp. men det behöver vi inte gå in på (a) nu sitter jag här, blir ingen träning för min del idag , ryggen är verkligen inte hundra :(  får se om jag orkar plugga lite kemi, men det kommer aldrig hända (a)

första gången jag & fredrik lyckades bra med något på hkn också , det går framåt haha ! sortera tvätt vetni (y)

andraavenyn ikväll också ! ;d

& alla ni, läs min bästaväns blogg vetja !  www.annnab.bloggsida.se  :)

haree !

Av emma - 2 februari 2009 16:23

gårdagen var super, vaknade upp hos idasis, åt frulle sen följde hon mig till wåxnäs där jag mötte upp idathorin, vi gick vidare til hallen, stod där och drygade en stund tills deras träning va slut, då väntade jag på bästaanna som va dryyg och gjorde så att vi missade bussen med 1 min ! aajja, jävliga problem hade vi iaf, sprang runt där ett bra tag innan vi kom på en buss, nödvändigt att åka buss också menar jag ! ;o  men in till stan komvi ! kollade runt lite, och åt potatisgratäng innan bion, ''i taket lyser stjärnorna'' & vetni ? jag gråt bara 3 gånger ahaha (a) sen mötte jag älskling på mc, och sen drog jag hem ! bradag :)

dagen idag,

jag & bellsi stod i cafeterian i 2 timmar, sen missade jag sista lektionen för pappa kom och hämtade mig, för vi skulle till kiropraktorn (igen) men han knäckte inget *happppppyface* men det var en massa andra fel, aja skitsamma ! nu väntar jag på älskling, blir att va med han en stund & sen ut å springa (y) måste hämta cykelhelvetet vid skolan också -.-

hare götttt !

Av emma - 1 februari 2009 01:46

sitter här i kstad hos idasis nu, har ätit pizza, haha hade liiiiite problem med ugnen, tekniska som vi är men det löste sig (aaa) har sett några filmer under kvällen  också, & nu däckar jag snart , såå jäävla tröttt.

Blir att möta mysunshine vid bowlingen til morgonen, & gå vidae till hallen för att kika lite på alla dom lyckliga som FÅR träna, sen blire ju att vänta på bästaanna, får se om vi får någon lift in till stan också ! haha (y) ser verkligen fram emot en dag på stan med den tjejen ! mat, shopping & bio och jag tror faktiskt att den är grymt bra,

aaja, ska söööve nu iaf !

puussssalla

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards