Alla inlägg den 13 december 2010

Av emma - 13 december 2010 18:59

  

you're all I want

you're all I need

you're everything

Av emma - 13 december 2010 18:17

Om 9 dagar får jag jullov

Om 11 dagar är det julafton

Om 18 dagar är det nyår

& om 72 dagar ligger jag i en solstol på en sandstrand i Thailand !

 

 

Av emma - 13 december 2010 16:14

Min allra bästa vän, min högra hand, min andra halva.

Det går egentligen inte att beskriva hur mycket han betyder för mig, för jag vet verkligen inte vad jag skulle göra utan honom.

Han hör och ser direkt på mig om någonting inte är som det ska, han kan genom en enda blick och några få ord göra att allt känns tusen gånger enklare.


Det skulle nog inte gå så bra för honom om han inte hade mig heller, eller bra kanske det skulle gå, men han hade kommit försent varje morgon under hela högstadiet, eftersom att det var jag som alltid fick upp honom ur sängen på morgonen, och jag skulle inte klara mig utan honom för att det är honom jag ringer (minst 52 gånger om dagen) och frågar saker, gråter om jag är ledsen, skrattar om jag är glad, han lyssnar alltid. Alltid om det händer något som inte borde hända så är han den första som får veta det, för vad klockan än är på dygnet så är det honom jag ringer till. I 9an satt vi seriöst ihop, om någon letade efter mig så visste dom att jag var där johan var. Alla som inte kände oss trodde att vi var tillsammans, det gjorde även våra lärare. Dom som kände oss sa alltid att vi var som syskon eller ett gammalt gift par, bråkar och tjaffsar om allt utan att bry oss om vart vi befinner oss, slåss, och skämtar sådär man bara gör med någon man står riktigt nära. Vi kan vara med varandra utan att göra någonting, men det blir alltid kul iallafall. Med den sjuka humorn vi delar, slår ingenting fel.

En kille ingen människa på jorden kan säga ett ont ord om, en kille jag gör allt för bara jag vet att han mår bra,  det är min bästa vän !

  

 

 

Av emma - 13 december 2010 14:00

Har så mycket att göra, men jag vetinte vart jag ska börja så det slutar med att det inte blir något gjort ändå.

Slutade halv ett idag, och har hunnit med att plugga matte en timme efter det.

Tänkte ta tag i Engelskan, och mitt rum som ser ut som att en bomb nyss slagit ner i det, sen går det seriöst en halv dag innan det är stökigt igen efter att jag städat det, inte okej. bäst jag sätter igång!


Tre låtar jag gått och kärat ner mig i, grymma !





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards