Alla inlägg den 25 december 2010

Av emma - 25 december 2010 12:33

  

fick :

en väska

tre linnen

ett par jeans

ett par tights

i.d fonduation

lancome mascara och kajal

en bok - egoboost

kalendern med snygga killar 2011

olay - dagcreme och nattcreme

beyonces parfym

ansiktsmasker, nagellack,

sockor

presentkort

pengar

två armband, och en ring

tallrikar till min servis



Av emma - 25 december 2010 12:11

Nu är allt över för i år, jag blir lika ledsen varje gång.

Igår vaknade jag som vanligt först av alla, kollade julstrumpan och sen blev de frukost. Gjorde mig iordning innan Oscar kom hit, bytte julklappar med honom. Sen kom hela släkten hit efter att han hade åkt, fikade kollade kalleanka öppnade paket åt mat öppnade mer paket och fikade igen. haha, inge gött mätt man var efter allt dedär, tror att jag skulle kunna leva på allt jag åt igår i en vecka. Avslutade iallafall julaftonen liggandes i soffan framför de tre avsnitten av morden i sandhamn med mamma och pappa.

 

Idag får vi se vad det blir, slappar nog hela dagen kan jag tänka mig.

Åker iallafall till farmor och farfar och äter sen !

 

Lite bilder från igår

              

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards