Alla inlägg den 29 december 2010

Av emma - 29 december 2010 13:57

Summering av året 2010


Nyår firades med ett gäng underbara vänner, vaknade upp bredvid min goding första dagen på året med en vagel i ögat. bra början!


Tog en resa till branäs med ett gäng underbara vänner första helgen, så jäkla kul!

  

Åkte till Italien med nära vänner, lärde känna massa nytt folk. Bästa på hela året, 36 timmar i buss och ett minne för livet, verkligen!

          



Tog steget för andra gången och gick ifrån mörkbrunt till blont hår


gick ur 9an, hela den dagen var en utav dom roligaste i mitt liv. Balen, åka runt på ett flak och skrika sig hes, få en mängd med presenter.

         


Höll ihop med oscar ett år till, och det har verkligen inte varit felfritt. Men vi har klarat det, allt kanske inte är hundra men fan va jag älskar dig!

    

Sommaren spenderade jag med annas familj nere i skåne, så jäääävla bra !

        

det blev okcså stockholm en vecka (där jag faktiskt lyckades bli rätt brun, jag som aldrig orkar sola annars)

  

En av dom bästa kvällarna tillbringades med ida thorin

    

en kväll med kräftskiva


midsommar ute på en båt, med ida & värsta mensvärken jag någonsin haft i mitt liv, mindre kul. Blev också jävligt solbränd !

  

grillkväll med vänner

  


Börjat gymnasiet, på en helt ny skola med en helt ny klass

hittat tre så jäkla underbara tjejer, känns som att jag kännt dom i seriöst hela mitt liv!

  


hälsade på anna i hennes nya lägenhet i stockholm en helg


  


härliga tjejkvällar under hela hösten

    


gjort min allra första dansuppvisning inför tusen pers, dansat i ytterligare ett år.


Slutat med friidrotten på riktigt, något som varit en stor del av mig i över halva mitt liv, och som jag vart jävligt bra på. Men jag hann stå överst på pallen flera gånger innan det tog slut.

  


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards