Alla inlägg den 30 december 2010

Av emma - 30 december 2010 22:01

Jag skulle egentligen vart in till stan och inhandlat både det ena och de andra inför Nyår, men jag var så jäkla trött och hade så ont i halsen imorse när klockan ringde så jag struntade i det.

Bestämde mig nyss för att det här får duga, blir säkert bra om man lägger ner mer tid på smyckena, sminkt, och håret !

 

  

Av emma - 30 december 2010 13:55

Fyra favoriter !

 

  

Av emma - 30 december 2010 13:44

Kvällen igår tillbringades med Robin & mormor, Sista gången jag träffa Robin innan han åker tillbaka till Göteborg igen. Åt skagenpaj, och hade filmmarathon, mysigt ! Testade även en ny brun utan sol, tyvärr gjorde vi det när vi var rätt övertrötta så inget blev seriöst och de resulterade i att jag såg ut som en jävla zebra idag när jag vaknade, snyggt haha :D

Tänkte städa upp på mitt bombnedslag till så kallade rum, sen ska jag va med Johan och vad vi hittar på vet man aldrig !

Nyår imorgon, vet verkligen inte vad jag ska ha på mig men jag vet vad jag ska hitta på nu iallafall !

På dagen kommer jag att vara i badhuset och bubbla och basta och ha mig, med min familj och mina kusiner. Det är min farbor som jobbar där så vi har hela badhuset för oss själva, efter det går jag vidare och möter brudarna, gör oss iordning, käkar, och bara myser. Tar sedan bussen till forshaga och tillbringar resten av kvällen med Adam, Ogge, & Oscar precis som förra året :)

 

ja.. fint..

  

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards