Alla inlägg under januari 2011

Av emma - 25 januari 2011 13:39

Jag har kommit på att jag är så sjukt rädd för döden, nu tänker väl alla att ''vem är inte det'' ? Men jag känner verkligen många som inte är det.

Men det värsta som skulle kunna hända är ju att någon i min närhet dör, hur tar man sig igenom den smärtan? Går det ens att göra det?

Jag är en sån som inte skulle kunna gå vidare, det vet jag.

Jag gråter så fort någon som jag inte ens känner dör, för jag kan tänka mig hur det känns för den personens nära och kära.

Jag gråter så fort jag tänker tanken på att någon som står mig nära ska dö, bara försvinna och lämna ett tomrum efter sig.

 

 

 

Av emma - 24 januari 2011 16:40

fan va stel man blir av att ligga still 9 timmar i sträck, åkte på magsjuka och feber imorse. Nu sitter jag här invirad i två duntäcken, men jag fryser ändå. Jag kan inte äta eller dricka, fast jag är både törstig och hungrig.

Usch inte kul det här, tänk att morgondagen kommer att se likadan ut, nej usch.

jag brukar inte tycka synd om mig själv, men idag gör jag faktiskt det.

Av emma - 23 januari 2011 15:37

Förstår inte att bilder kan betyda så mycket.

 

2008 !

Mina idoler var bandet My Chemical Romance

Jag var tillsammans med 5 olika killar, två lite seriösare än resten. Och en utav dom är jag tillsammans med än idag.

Friidrotten var det jag levde för, det var det året jag fick stå på prispallen inne på Ullevi, och det var det året jag blev sverigeetta.

Jag besökte Grekland

Jag åkte runt i Sverige på en massa olika friidrottsläger

Mina allra bästa vänner var Anna, Alexander, Benjamin, Hanna, Jessica, Johan, Johan, Ida och Sofia, något som inte alls stämmer idag.

 

Fyfan vilket bra år det var, när jag tänker efter.

Biglove

              

 

 

 

Av emma - 23 januari 2011 15:33

Känslokall.

Av emma - 23 januari 2011 12:20

Våran kväll !

 


Det enda som står på schemat idag är - boxning!  

Av emma - 22 januari 2011 17:12

  

Don't cry because it's over, smile because it happened.

still strong.

Av emma - 22 januari 2011 16:01

Suttit barnvakt hela dagen, så nu är jag typ helt slut.

Ska göra mig iordning, och sen äter jag nog trerätters hemma med familjen och gästerna innan jag åker till andra sidan älven.


    

Av emma - 22 januari 2011 14:07

älskling!

Jordens goaste unge!


                

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards