Alla inlägg under januari 2011

Av emma - 14 januari 2011 18:02

Precis hemkommen från en sjukt lång dag i skolan, att sluta 5 på en Fredag borde vara förbjudet? hade världens jobbigaste gympalektion på slutet också, så nu är jag sleten!

Tänker äta, och sen ladda upp med godis och mysa med mitt hjärta hela kvällen !

Får se om jag och brudarna drar till skidbacken imorgon också, de spörs !


  

Av emma - 13 januari 2011 17:39

Som vanligt tyckte jag att allt var mycket inressantare än att plugga igår, så idag kom jag helt oförberedd till provet. Får se om det går hem eller inte ..

Gick till rektorn idag också, och hon sa att hon kommer att skriva på min ledigheteslapp, jag har gått runt och haft ont i magen i flera dager för att jag inte har tagit tag i det, och av någon konsig andledning inte skulle få åka iväg, men nu är det löst !   

Nu tänkte jag sätta mig och skriva en annan uppgift iallafall, annars tänker jag bädda ner mig i soffan. Fryser snart ihjäl, och känner mig trött och hängig.

 

Du får mig att må bra

 

Av emma - 12 januari 2011 17:16

Direkt efter skolan åkte jag till vårdcentralen för att ta min första spruta inför Thailand, och jag kom på att jag verkligen inte är så kaxig när jag väl sitter i den där stolen och ska få en nål inkörd imuskeln.

Efter det åkte vi förbi farmor och farfar, för att kolla hur det blir i deras nya lägenhet. Hem och äta, nu tänkte jag och min kaffemugg förflytta oss till min säng, där jag ska plugga innan mamma kommer hem, mamma som  har övertalat mig att hänga med och boxas senare ikväll, får se hur de går ! haha .. (y)

 

Förhoppningsvis så har jag den där färgen på kroppen om två månader !

  

 

Av emma - 11 januari 2011 19:31

Första skoldagen på andra terminen avklarad, är hur skoltrött som helst fast vi nyss haft lov. Hann nog inte ta igen mig från det ?

 

Efter skolan gjorde jag mormor sällskap över en kopp kaffe, sen mötte jag johan och efter det gick jag hem och fick ett besked som hade kunnat vara med mig resten av livet, men det gick vägen så nu kan jag glömma det iallafall! underbart !

Tänkte sätta mig och plugga inför provet på torsdag nu, innan Oscar kommer.

  

Av emma - 10 januari 2011 19:20

Jag lovade mig själv att jag inte skulle bli den där tjejen som bara drog runt, istället för att träna på kvällarna. En sån tjej som inte har något att brinna för, som har för mycket fritid.

Men det löftet bröt jag, nu har jag haft en paus på ett halvår så nu är det fan dags igen !

Beach 2011

  

 

Av emma - 9 januari 2011 20:16

Ett år och tre dagar efter att jag föddes, så föddes du.

Min ''lillasyster'', vi har nog gjort allt som går att göra tillsammans.

Våra familjer har varit utomlands, och försökt lära oss att åka skidor sen jag var tre och du två. Det har alltid varit vi, vi har suttit ihop.

Vi har hämtat dig på dagis sen första dagen du började där, vi har haft våra barnkalas ihop, vi har bråkat, vi har hotats med att få polisen efter oss, och när det brann hos er var det hemma hos just oss ni bodde.

Vi började spara pengar till våran jordenruntresa som vi skulle göra när du hade fyllt 20.

Trots allt så har vi glidit isär den senaste tiden, men det gör inget för innerst inne vet jag och kommer alltid att veta att vi har varandra, på något sätt kommer vi alltid ha det. För vårat band är så jäkla starkt, jag tror inte att något kan få det att gå av. Jag älskar dig lillasyster, det gör jag verkligen!

     

 

 

Av emma - 9 januari 2011 20:04

Är på skithumör rent ut sagt, orkar inte med att träffa någon eller göra något alls.


Den här låten har spelats i mina öron flera hundra gånger om dom två sensta dygnen!

LOVE

Av emma - 9 januari 2011 13:01

Allt jag begärde var att få veta sanningen.

Men fortfarande ligger så många frågor och skaver, frågor utan svar.

Men när vet man att man är redo att släppa taget?

Hur vet man att det inte spelar någon roll, någon roll hur slutet blir?

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards