Alla inlägg under januari 2011

Av emma - 8 januari 2011 21:51

Du har gjort dina misstag, du har tagit dina chanser. Mer än så tänker jag inte ge dig.

Av emma - 8 januari 2011 19:13

Gick upp 10 imorse, gjorde mig iordning och gick ner till hallen med Felicia.

Där satt vi i 6 timmar och kollade på fotbollscup, tillsammans med Nikke, Adam & Johan efter ett tag.

Nyss käkat pizza, och ikväll ska jag mysa alldeles själv!

 

lockigt hår, osminkad, och favorittröjan. Det är så de ska va !

  

Av emma - 8 januari 2011 00:31

Bra kväll, med världens bästa.

Blev rätt ägd ute i snön, annars har vi nördat guitar hero, och rötat framför tven ätit b&j och pratat. GULD

 

Jag vet att du läser det här förr eller senare, och när du väl gör det så ska du veta att jag tycker om dig nåt så otroligt, du betyder sjukt mycket och jag är så glad att just du är min allra bästa vän !

    

 

 

Av emma - 7 januari 2011 17:00

  

Right time to let go


Av emma - 7 januari 2011 15:55

Jag har vänt på dygnet helt och hållet nu, Oscar somna sirekt han la huvudet på kudden igår kväll medans jag låg och läste, lyssna på musik, skrev av mig, och prata med johan i telefon tills ungefär 4 på natten.

Får försöka fixa till det under helgen nu, ikväll ska jag va med johan. En såndär b&j kväll, kanske springa av oss lite ute i snövädret också vi får se !

 

  

Av emma - 6 januari 2011 21:28

I en ständig kamp, är jag själv min största motståndare.

Av emma - 6 januari 2011 17:32

Tre grymma dagar med brudarna !

Ätit oss feta på godis, munkar, och pizza hut

shoppat järnet

dampat jäääärnet, herregud.

INTE SOVIT, stackars grannar ..

Varit med om den värsta tågresan i mitt liv, en unge satt i samma vagn och hade magsjuka. Spy är det VÄRSTA jag vet. Jag klättrade nästan på väggarna tillslut.


När vi kom fram väntade min bästa kompis anna där på mig, så hon har sovit här inatt. Vi har pratat ikapp allt vi missat, nördat guitar hero, färgat, hår och bara ätit choklad och myst. Nu åkte hon nyss, så nu ska jag hoppa in i duschen innan min pojk kommer, saknar han !


BRAINDEAD

           

Av emma - 2 januari 2011 22:31

Hur kan något gå så långt att man väljer att sluta andas ?

Jag förstår inte, tycker att det är så jävla hemskt.

Det gör ont i hjärtat.

 

Dags att dejta sängen, klockan ringer 4 imorgon !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards