Alla inlägg under januari 2011

Av emma - 2 januari 2011 18:40

Jag älskar hur det alltid glittrar till i dina ögon när du skrattar

Jag älskar att få sätta mina iskalla fötter emot din mage, så att du inte vet vart du ska ta vägen.

Jag älskar att det alltid är du som stänger av mina snoozningar på morgonen, och att det är du som sparkar mig ur sängen innan skolan (jag älskar dig inte för stunden, men efteråt gör jag alltid det).

Jag älskar att vara helt jävla cp tillsammans med dig, jag älskar när jag kliar dig på ryggen och att du alltid säger ''OJ'' utan att tänka på det.

Jag älskar när du är låtsassur, och att du alltid får skuldkänslor efteråt

Jag älskar att jag alltid får noppra dina ögonbryn.

Jag älskar när du suckar åt att jag vill se en typisk tjejfilm istället för en actionfilm.

Jag älskar den där speciella blicken du ger mig, den som förklarar hur mycket du älskar mig.

Tack, tack för att du är du !

Du är hela min värld !

  

Av emma - 2 januari 2011 15:42

Startade dagen med en springtur på några kilometer, en springtur som nästan tog livet av mig. Kämpigt när man inte sprungit på ett halvår innan.

Nu ska jag börja packa resväskan, för klockan 5 imorgonbitti kommer Sandra och hennes mamma och hämtar mig. Tåget går emot Göteborg klockan 6, känner på mig att det här kommer att bli grymt!

  

Av emma - 1 januari 2011 22:24

Vaknde upp bredvid min goding igår, startade dagen med grillning och pulka.

Gjorde mig iordning och åkte upp till Deje, där hade vi ''tjejkväll'' innan jag tog bussen till grabbsen i Forshaga, härlig kväll !

 

Ser fram emot 2011, och som man alltid säger Det här ska bli det bästa året någonsin, men den här gången menar jag det verkligen.

                      

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards