Alla inlägg under januari 2011

Av emma - 17 januari 2011 19:19

Bästa på hela kvällen, uh så gött!

  

Av emma - 17 januari 2011 18:11

Somvanligt påbörjar jag en ny skolvecka med spakväll !

   

Av emma - 17 januari 2011 17:02

Gött att få köra ur kroppen ordentligt, kom knappt ur sängen efter boxningspasset igår, det var så jäkla jobbigt!

Efter det cyklade jag och johan hit, på vägen köpte vi godis.

Och det var rena isbanan överallt så det gick verkligen inte att cykla, tog en timme att komma hem istället för en kvart, och det säger ju ganska mycket ..

Väl hemma, satte vi på wedding daze, och den var väl sådär.

Mitt i allt får jag för mig att töja örat, fast då går den AV ! skiten går av, för att jag tryckte så hårt haha !

Oscar kom hit när johan hade åkt, vi kollade one tree hill till 2 på natten ungefär, och sen somna vi rätt gött.

Imorgon blir det skola igen, och efter den ska jag sätta mig på ett cafe med Sandra och plugga järnet!

 

   

Av emma - 16 januari 2011 15:01

Blev inte riktigt som planerat igår, men det var riktigt lyckat!

Mötte upp Sandra, Matilda, Elina, Isabella, Hanna, och Annie vid Ica. köpte med oss dipp och grönsaker, hyrde film och gick hem till Sandra.

Spelade tjejsnack, såg på film, och bara prata till långt inpå natten.

 

Vaknade sent imorse, åt inte frukost förens klockan 1, nu ska jag strax göra mig iordning och cykla till andra sidan älven för ett boxningspass med johan.

Sen blir det film och så med honom, och kanske sover hos Oscar efter det !


 

 

Av emma - 15 januari 2011 17:04

Första semlan för i år satt fint i magen, och nu är jag redo att gå !


    

Av emma - 15 januari 2011 16:08

Gör mig iordning, och beger mig emot deje.

Spenderar kvällen med Sandra & Matilda :)

 

Jag vill ha sommarlov nu!

Men innan det väntar Thailand, 39 dagar !

  

 

Av emma - 14 januari 2011 20:00

Gårdagens mat, chockad att något jag faktiskt äter kan vara färgglatt !

  

 Dagens låt, tyckte att den va skitdålig när jag hörde den första gången rent ut sagt, men nu är den grym !  

Av emma - 14 januari 2011 19:02

Har lust att skriva en hel bok om hur jävla dum i huvudet du är

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards