Alla inlägg under december 2010

Av emma - 25 december 2010 12:11

Nu är allt över för i år, jag blir lika ledsen varje gång.

Igår vaknade jag som vanligt först av alla, kollade julstrumpan och sen blev de frukost. Gjorde mig iordning innan Oscar kom hit, bytte julklappar med honom. Sen kom hela släkten hit efter att han hade åkt, fikade kollade kalleanka öppnade paket åt mat öppnade mer paket och fikade igen. haha, inge gött mätt man var efter allt dedär, tror att jag skulle kunna leva på allt jag åt igår i en vecka. Avslutade iallafall julaftonen liggandes i soffan framför de tre avsnitten av morden i sandhamn med mamma och pappa.

 

Idag får vi se vad det blir, slappar nog hela dagen kan jag tänka mig.

Åker iallafall till farmor och farfar och äter sen !

 

Lite bilder från igår

              

 

Av emma - 23 december 2010 16:50

23/12 helt sjukt va tiden går fort :o

mysig dag igår, spenderades med amanda sandra och shewas. Drog vidare till stan sen, gick runt där till klockan 9 med mamma.

Idag har jag sovit, storstädat, och slagit in paket bara.

Nu ska jag gå och möta johan, så att han får sina julklappar, och jag mina hehe (a) Sen blire mys och uppesittarkväll med familjen !


          

 

Bilder från förra julen

 

Av emma - 20 december 2010 21:34

Ung & Bortskämd, är dock lite avundjuk på Karolina måste jag säga .. !

Imorgon väntar en slapp dag i skolan, kalas, kolla innebandymatch, och min goding sover här också. It sounds great !

& på Onsdag ska jag ha julmys med tjejerna !


Bild på mig och min solstråle när vi var i Italien i våras, sjukt va grym den tjejen är alltså! Finns nästan ingen som får mig att må så jävla bra, som hon !

(L)

  

 

Av emma - 20 december 2010 19:02

Det är egentligen helt sjukt va starka känslor man kan ha för någon.


  


Av emma - 19 december 2010 19:48

  

Av emma - 19 december 2010 16:44

Legat i soffan hela dagen, sett film efter film och sovit. Är så jäkla sleten, jag vetinte vad det är med mig riktigt.

Sitter och har ångest också, ena stunden vill jag verkligen vara blond medans jag vill ha riktigt mörkbrunt hår i andra, inte lätt dedär .. Men jag kanske satsar på det mörkbruna nästa höst istället ?

aja, nog om det. Avslutar helgen med en riktig spakväll nu !

 

Av emma - 18 december 2010 17:43

Låg i ett varsit hörn av soffan som två döda sillar igår, och kollade film efter film och käka massa godis. Han sov sedan här, och imorse gick vi upp tidigt för att jag skulle in till stan. Så dagen har spenderats med Sandra och Amanda där, shopping, fika och mys !

Nu har jag nyss duschat, ska göra fixa iordning mig innan jag åker till Oscar, blir onetreehill för hela slanten, vi har ju trots allt 5 avsnitt kvar  !

 

smyckensmyckensmycken

  

Av emma - 17 december 2010 18:18

Hemsk dag, matteprov först och efter det när jag ska låsa in grejerna i skåpet, så går det inte att få upp skåpet? Då har någon knäckt min kod, och ändrat den så det var bara att ringa efter vaktmästaren så fick han komma och knipsa upp skåpet ! Idrotten var sjukt jobbig också, är helt slut.

Nu tänkte jag plugga lite så slipper jag göra det imorgon, johan kommer inte förens klockan 10, och då har jag redan laddat upp med massa julfilmer som vi ska se till långt in på natten :)

Imorgon ska jag in till stan med mina brudar, inhandla dom sista julklapparna och ett nytt lås, kvällen spenderas sen med min goding !

  

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards