Alla inlägg under december 2010

Av emma - 16 december 2010 20:25

skola, spex, choklad, oscar, one tree hill, prat om allt mellan himmel och jord, & matte. Exakt vad min dag har bestått av, och det lät helt okej faktiskt!

 

saknar min bästa vän så mycket att det gör ont också, åh !   

 

            

Av emma - 15 december 2010 20:31

Nyss hemkommen från årets första, och enda luciatåg.

så jäkla mysigt att sitta och kolla på alla söta små barn, som sjunger fel.

Min lillasyster var mellanstadiets lucia också, det är bra att hon går i mina fotspår, hon sjunger dock som en gud och det kan jag säga att det gör verkligen inte jag ! Min familj drog hem hela vinstbordet också.

 

Nu ska jag sätta mig och plugga matte tills ögonglobarna trillar ur, sista provet i övermorgon och jag ska ha ett VG !

 

  

Av emma - 15 december 2010 20:22

När du kom fram till mig och kramade om mig var det som att allt inom mig brast.

Alla minnen sköljde över mig som en våg, och jag kunde inte hindra tårarna från att skjuta upp i mina ögon.

Jag trodde inte att jag saknade det, men det gör jag.

Det var trotsallt du som fick ur mig ur mitt lilla skal, utan dig hade jag inte varit den jag är idag, det hade jag bara inte.

Det räcker inte med ett tack för allt du gjort, men det finns inget annat att säga.

Tack

Av emma - 15 december 2010 15:52

Jag har kommit på att jag alltid ljuger för migsjälv, jag har så jävla svårt att erkänna saker för migsjälv.

Om något händer som inte borde hända, så har jag så jävla svårt att acceptera att man inte kan spola tillbaka tiden och få det ogjort.

Men när man väl har accepterat, och gått vidare så händer det nya saker som får hela världen ur balans.

 

Men jag jobbar på detdär, jag måste lära mig att ingen någonsin kommer att vara så som jag vill, perfekt.

Av emma - 14 december 2010 18:50

Av emma - 13 december 2010 18:59

  

you're all I want

you're all I need

you're everything

Av emma - 13 december 2010 18:17

Om 9 dagar får jag jullov

Om 11 dagar är det julafton

Om 18 dagar är det nyår

& om 72 dagar ligger jag i en solstol på en sandstrand i Thailand !

 

 

Av emma - 13 december 2010 16:14

Min allra bästa vän, min högra hand, min andra halva.

Det går egentligen inte att beskriva hur mycket han betyder för mig, för jag vet verkligen inte vad jag skulle göra utan honom.

Han hör och ser direkt på mig om någonting inte är som det ska, han kan genom en enda blick och några få ord göra att allt känns tusen gånger enklare.


Det skulle nog inte gå så bra för honom om han inte hade mig heller, eller bra kanske det skulle gå, men han hade kommit försent varje morgon under hela högstadiet, eftersom att det var jag som alltid fick upp honom ur sängen på morgonen, och jag skulle inte klara mig utan honom för att det är honom jag ringer (minst 52 gånger om dagen) och frågar saker, gråter om jag är ledsen, skrattar om jag är glad, han lyssnar alltid. Alltid om det händer något som inte borde hända så är han den första som får veta det, för vad klockan än är på dygnet så är det honom jag ringer till. I 9an satt vi seriöst ihop, om någon letade efter mig så visste dom att jag var där johan var. Alla som inte kände oss trodde att vi var tillsammans, det gjorde även våra lärare. Dom som kände oss sa alltid att vi var som syskon eller ett gammalt gift par, bråkar och tjaffsar om allt utan att bry oss om vart vi befinner oss, slåss, och skämtar sådär man bara gör med någon man står riktigt nära. Vi kan vara med varandra utan att göra någonting, men det blir alltid kul iallafall. Med den sjuka humorn vi delar, slår ingenting fel.

En kille ingen människa på jorden kan säga ett ont ord om, en kille jag gör allt för bara jag vet att han mår bra,  det är min bästa vän !

  

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards